Απάντηση

Όνομα:
E-mail:
Τίτλος:
Εικονίδιο:

Περισσότερα Smileys [Άνοιγμα]
Τα επιπλέον Smileys, εμφανίζονται μέσα σε [img]..[/img].
Επαλήθευση:

Συντομεύσεις: Alt+s για αποστολή, Alt+p για προεπισκόπηση


Περίληψη θέματος

Στάλθηκε από: Ef.orange
« στις: Σήμερα στις 20:00:32 »

Καλησπέρα!  :) Υπέροχο, πάντα χαρούμενες ώρες να δείχνει! [πολύ όμορφη λεπτομέρεια να έχει η ημερομηνία το ίδιο χρώμα με το dial]

Καλησπέρα με καινούρια άφιξη

(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)
Στάλθηκε από: Johan-Mani
« στις: Σήμερα στις 17:35:51 »

Στάλθηκε από: pablo
« στις: Σήμερα στις 15:26:21 »

Καλησπέρα με καινούρια άφιξη

Στάλθηκε από: trelovet
« στις: Σήμερα στις 11:20:57 »

Καλημέρα

Στάλθηκε από: mic
« στις: Ιούνιος 21, 2026, 22:05:00 μμ »

Καλή βδομάδα  ;)



Πολύ όμορφο είναι αυτό Στέργιε!  :)
Στάλθηκε από: Ser
« στις: Ιούνιος 21, 2026, 19:51:21 μμ »

Καλή βδομάδα  ;)

Στάλθηκε από: Johan-Mani
« στις: Ιούνιος 21, 2026, 19:37:32 μμ »

Στάλθηκε από: giorgio_cooper
« στις: Ιούνιος 21, 2026, 14:16:55 μμ »

Χρόνια πολλά στους μπαμπάδες, εμείς σήμερα το γιορτάζουμε στην παραλία (Ανατολική Κρήτη)

Στάλθηκε από: alfisti21
« στις: Ιούνιος 20, 2026, 23:31:56 μμ »

@alfisti156

Η πράσινη πατίνα, παρότι δεν ειναι καθαρή η φωτό, μάλλον είναι ......οξείδωση !   ???

Δεν του ρίχνεις μια ματιά με τεχνικό ? :o

Μιλάμε για ιστορικό ρολόι, μην αφήσεις να καταστραφεί.  :(
Θα το τσεκάρω έχεις δίκιο. Αν και το συγκεκριμένο είναι φάση new old stock και Δεν φαίνεται να χάνει ή κερδίζει παραπάνω από ότι θα έπρεπε. Αλλά επειδή θα πάω 2 ρολόγια δικά μου για σέρβις, θα το συμπεριλάβω
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιούνιος 20, 2026, 23:26:52 μμ »

Σήμερα φόρεσε.. Έχει κάνει και λίγο πράσινη πατινα, μια χαρά (Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)

@alfisti156

Η πράσινη πατίνα, παρότι δεν ειναι καθαρή η φωτό, μάλλον είναι ......οξείδωση !   ???

Δεν του ρίχνεις μια ματιά με τεχνικό ? :o

Μιλάμε για ιστορικό ρολόι, μην αφήσεις να καταστραφεί.  :(
Στάλθηκε από: alfisti21
« στις: Ιούνιος 20, 2026, 23:08:51 μμ »

Σήμερα φόρεσε.. Έχει κάνει και λίγο πράσινη πατινα, μια χαρά
Στάλθηκε από: Old_School
« στις: Ιούνιος 20, 2026, 22:33:14 μμ »

   



Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιούνιος 20, 2026, 20:17:46 μμ »

Αγαπητέ Γιώργο,

Κατ΄αρχάς ευχαριστώ για το συνημμένο (που θα το μελετήσω).

Σε πληροφορώ ότι έχω ακόμη τον λογαριθμικό κανόνα (ελληνιστί slide rule) από τα φοιτητικά χρόνια στο ΕΜΠ στις αρχές της δεκαετίας του '60 και θυμάμαι ακόμη τις χειροκίνητες αριθμομηχανές FACIT που χρησιμοποιούσαμε τότε.

Αν μου πείς ότι έχεις και τους λογαρίθμους Τόγκα, θα



Και εγώ έχω τον λογαριθμικό κανόνα, έχω και έναν στρογγυλό, και σε κάποιο κιβώτιο έχω και τους λογαρίθμους !  ;D

Λες να πάω να αρχίσω τις ........ανασκαφές ?  ::)
Στάλθηκε από: trelovet
« στις: Ιούνιος 20, 2026, 17:11:28 μμ »

Καλησπέρα

Στάλθηκε από: Ser
« στις: Ιούνιος 20, 2026, 14:51:41 μμ »

Καλησπέρα  ;D

Στάλθηκε από: Ef.orange
« στις: Ιούνιος 20, 2026, 14:08:56 μμ »

Καλησπέρα, αγαπητέ @makfil:) Όπως κι αν έχει, φοβερές επιλογές, για κάθε συλλογή, αναφέρομαι και στο δικό σου ρολόι και στου φίλου @mic ! Αναλογικοί υπολογιστές στον καρπό, υπέροχα ως ρολόγια σε κάθε λεπτομέρεια, από εποχές που άλλαζαν τον κόσμο όλο. Βέβαια, πιστεύω πως πάντα έχουμε και την ανάγκη να κατασκευάζουμε ρομαντισμό από χρόνους που έφυγαν και θα φύγουν, όμως αν το δούμε και αντικειμενικά ήταν κάποιες εποχές όπου ο άνθρωπος ακόμα δημιουργούσε. Κάπως έτσι το βλέπω εγώ.

[αν κάποια στιγμή, βρείτε χρόνο και διάθεση, η παρέα φίλων των vintage, αν βρείτε κάποια απλή κατανοητή φόρμουλα, ώστε να μας πείτε δυο λόγια παραπάνω, ίσως σε κάποιο ξεχωριστό νήμα, θα ήταν φανταστικά! ]

Αγαπητέ Γιώργο,

Κατ΄αρχάς ευχαριστώ για το συνημμένο (που θα το μελετήσω).

Σε πληροφορώ ότι έχω ακόμη τον λογαριθμικό κανόνα (ελληνιστί slide rule) από τα φοιτητικά χρόνια στο ΕΜΠ στις αρχές της δεκαετίας του '60 και θυμάμαι ακόμη τις χειροκίνητες αριθμομηχανές FACIT που χρησιμοποιούσαμε τότε.
Στάλθηκε από: alfisti21
« στις: Ιούνιος 20, 2026, 14:01:34 μμ »

Καλησπέρα, κι από εμένα στους παραπάνω φίλους!  :) Αχ και βαχ, βλέπουμε ρολογάρες και παραλίες. Εγώ ακόμα στάζω, μετά από επιστροφή μου από κέντρο Αθήνας. Καυτός αέρας και τσιμέντο στο πρώτο τους λιοπύρι...
Από αύριο θα στάζουμε και πάλι μαζί μην σκας. Και μετά καλό Αύγουστο για την επόμενη ανάσα δροσιάς
Στάλθηκε από: Ef.orange
« στις: Ιούνιος 20, 2026, 13:55:10 μμ »

Καλησπέρα, κι από εμένα στους παραπάνω φίλους!  :) Αχ και βαχ, βλέπουμε ρολογάρες και παραλίες. Εγώ ακόμα στάζω, μετά από επιστροφή μου από κέντρο Αθήνας. Καυτός αέρας και τσιμέντο στο πρώτο τους λιοπύρι...
Στάλθηκε από: alfisti21
« στις: Ιούνιος 20, 2026, 13:47:37 μμ »

Καλημέρα...

Στο φυσικό του περιβάλλον.

Καλησπέρα και από μένα
Στάλθηκε από: Wolf-
« στις: Ιούνιος 20, 2026, 13:27:38 μμ »

Καλημέρα...
Στάλθηκε από: makfil
« στις: Ιούνιος 20, 2026, 12:44:49 μμ »

Αγαπητέ Γιώργο,

Κατ΄αρχάς ευχαριστώ για το συνημμένο (που θα το μελετήσω).

Σε πληροφορώ ότι έχω ακόμη τον λογαριθμικό κανόνα (ελληνιστί slide rule) από τα φοιτητικά χρόνια στο ΕΜΠ στις αρχές της δεκαετίας του '60 και θυμάμαι ακόμη τις χειροκίνητες αριθμομηχανές FACIT που χρησιμοποιούσαμε τότε.
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιούνιος 20, 2026, 12:06:00 μμ »



Στο χρωστούσα.  :)

Αντι να γράφω, πάρε να το μελετήσεις  ;)

Ειναι από το CITIZEN, αλλά όλα τα slide rules, έχουν την ίδια διάταξη - μορφή, επειδή οι συντελεστες μετατροπής παραμένουν ίδιοι.

Ειναι ένας υπολογιστής, slide rule, τέτοια είχαμε οι μηχανικοί πριν βγούν τα ψηφιακά κομπιουτεράκια, απλώς είναι σε κυκλική μορφή.  :)

Καλά ........ξεμπερδέματα  ::)


https://www.citizenwatch-global.com/support/pdf/enhanced/e.pdf



Στάλθηκε από: makfil
« στις: Ιούνιος 20, 2026, 09:46:07 πμ »

Στάλθηκε από: Wolf-
« στις: Ιούνιος 20, 2026, 09:29:26 πμ »

To Tissot ταίριαξε με τα Dunk ή τα Dunk με το Tissot ?
Νομίζω το δεύτερο...
 ;D
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιούνιος 20, 2026, 00:41:05 πμ »

Ε, ας βάλουμε και μια φωτογραφία του μακαρίτη Charles Lindbergh, με το αεροπλάνο του, το Spirit of St. Louis.  :)



Ο Τσαρλς Λίντμπεργκ (4 Φεβρουαρίου 1902 – 26 Αυγούστου 1974) ήταν Αμερικανός αεροπόρος και στρατιωτικός, γνωστός για την πρώτη απευθείας πτήση του από τη Νέα Υόρκη στο Παρίσι το 1927, πετώντας μόνος του μεταξύ των δύο χωρών για 33,5 ώρες και 5.800 χιλιόμετρα. Η πτήση αυτή είχε ισχυρές επιδράσεις στην ιστορία και την κοινωνία, καθώς ο Λίντμπεργκ έγινε γνωστός ως "The Lone Eagle" (Μοναχικός Αετός). Η πτήση αυτή είχε την επιτυχία να κερδίσει το Βραβείο Ορτέιγκ, που προσφέρθηκε σε όποιον θα καταφέρει να διασχίσει τον Ατλαντικό χωρίς στάση.

5.800 χιλιόμετρα με το μονοθέσιο μονοκινητήριο αεροπλάνο του Spirit of St. Louis. Για το κατόρθωμά του αυτό έλαβε το έπαθλο των 25.000 δολαρίων που προσέφερε ο Raymond Orteig σε όποιον θα κατάφερνε να διασχίσει χωρίς στάση τον Ατλαντικό. Του απονεμήθηκε επίσης το Μετάλλιο της Τιμής, το πιο μεγάλο στρατιωτικό βραβείο.

Τον Μάρτιο του 1932 απήχθη και δολοφονήθηκε ο μόλις είκοσι μηνών γιος του. Το έγκλημα αυτό χαρακτηρίστηκε ως το έγκλημα του αιώνα και οδήγησε τον Λίντμπεργκ να φύγει με την οικογένειά του από τις Η.Π.Α και να εγκατασταθεί στην Ευρώπη μέχρι την άνοιξη του 1939.

Για όσους ξέρουν, είναι αστεροειδής κινητήρας. 5.800 χιιόμετρα στις 33,5 ώρες, ------> 173,1 χιλ/ ώρα.

New York City is 5,837 km (3,627 miles) from Paris by great-circle distance. The shortest route heads NE on a transatlantic great-circle route.
Lindbergh's Spirit was powered by a 223-horsepower, nine-cylinder Wright Whirlwind J-5C radial engine turning a Hamilton, ground-adjustable propeller.

Τεράστιο τόλμημα για την εποχή, καθε αστοχία σήμαινε ότι θα τον τρώγανε τα ψάρια. Και δεν έβλεπε μπροστά. Πήγαινε μόνον με όργανα. 
Στάλθηκε από: mic
« στις: Ιούνιος 19, 2026, 23:56:44 μμ »

Δεν βλέπεις ότι είναι χοντροί ?  ??? Αρα ? (Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Θα είχε εκεί δίπλα τραπέζι με μεζέδες... ;D
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιούνιος 19, 2026, 23:53:19 μμ »

Αυτοί οι 3 χαζοί στην φωτογραφία, που κοιτάνε αλλού, ποιοι να ΄ναι άραγε και τι κοιτάνε;  ;D

Δεν βλέπεις ότι είναι χοντροί ?  ??? Αρα ?

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιούνιος 19, 2026, 23:50:48 μμ »

Τις τελευταίες ημέρες, 4-5 ημέρες, "αλατίζω" το CITIZEN Excalibur   ;)

Λόγω θαλασσοταραχής, 6 μποφώρ, δεν έβγαλα υποβρύχιες ( ρεύματα - θολούρα - κακός χαμός ), οπότε υποβρύχιες προσεχώς.   :)

Στάλθηκε από: CyanBlue
« στις: Ιούνιος 19, 2026, 23:18:25 μμ »



To Tissot ταίριαξε με τα Dunk ή τα Dunk με το Tissot ?
Στάλθηκε από: Wolf-
« στις: Ιούνιος 19, 2026, 23:02:06 μμ »