Οτι αποφασίζεις εσύ.
Ο δικός σου κόπος είναι, εσύ κρίνεις πως τον υπερασπίζεις.Επειδή, δούλεψα 42 χρόνια σε πολυεθνικές, με τμήματα διασφάλισης της ποιότητας και έχω άποψη το πως χειρίζονται τις υποθέσεις αυτές, θεώρησα χρέος μου να ενημερώσω. Πολλές οι "ατασθαλίες" των τοπικών αντιπροσώπων, που μερικές φορές δεν φτάνουν στους υπεύθυνους των "μαμάδων".
Παράδειγμα.
Γιατρός, αγόρασε ένα ακριβό αυτοκίνητο, ειδικού τύπου, και για να διασφαλιστεί, το έδωσε στον αδελφό της γυναίκας του, επαγγελματία, να κάνει τα πρώτα χιλιόμετρα για το "στρώσιμο" και μάθηση, προκειμένου να τον "διδαξει" μετά στα κόλπα του.
Στα 500 τόσα χιλιόμετρα, το "κάρο" παρουσίασε βλάβη υψηλού κόστους, και στο παράπονο του γιατρού του απάντησαν ότι ".....προφανώς δεν ειχε την εξειδικευμένη γνώση για τον χειρισμό και προκάλεσε την βλάβη αυτός", και έπρεπε να γίνει επισκευη με χρέωσή του.
Επικοινωνία με τον παραγωγό με απάντηση ότι στην συγκεκριμένη σειρά, έχει γίνει επίσημη ανάκληση για αλλαγή εξαρτήματος προμηθευτή που απεδείχθη ελαττωματικό.
Επίσκεψη ξανα στον ...........αντιπρόσωπο,
που την δωρεάν αντικατάσταση, κόστος εξαρτήματος + εργασία, προσπάθησε να την περάσει στον πελάτη. Καταλαβαίνεις τι έγινε.Μετά, απορούσαν μερικοί γιατί βασικοί κατασκευαστές ή άλλαζαν αντιπροσώπους, ή έρχονταν οι ίδιοι εδώ για να καλύψουν τους πελάτες. Και τεράστια ονόματα του χώρου, ..........εξαφανίστηκαν.
Σου εύχομαι από καρδιάς κάθε θετική εξέλιξη.