Χθές το μεσημέρι, ενώ έστειλα μήνυμα στον τέως φαντάρο, και για επείγοντα λόγο, το τηλέφωνο, το καινούργιο, το Xiaomi, αγορασμένο στις 14-7, .......ΚΑΠΟΥΤ.
Ετσι ξαφνικά, χωρίς λόγο και αιτία, ....έσβησε.
Φυσικά, μου έκοψε τα χέρια,
μια και είχα σοβαρές εργασίες / επικοινωνίες και ένα σημαντικό ραντεβού.
Σήμερα, τηλεφώνησα στο κατάστημα που το αγόρασα, ( 2 χρόνια εγγύηση ), για οδηγίες.
Μου έδωσαν το τηλέφωνο του αντιπροσώπου, μια και αυτοί ( είπε ), δεν σερβίρουν τα προϊόντα αυτά.
Πήρα, το τηλέφωνο που μου υπέδειξε, και ο αυτόματος τηλεφωνητής, τα έλεγε όλα, εκτός από το πως μπορεί κανένας να επικοινωνήσει με το service.
Θεωρούν, ότι πρέπει να πάω στον Ρέντη, για να το δούνε ?
29 ώρες χωρίς το μαραφέτι, και προβληματισμός. Σοβαρός.
Ποτέ δεν το χώνεψα αυτό το νέο μηχάνημα, και να που μάλλον, ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ με χώνεψε. Τι να κάνω ? Κεφτεδάκια για το ταξίδι μέχρι το Ρέντη ? Να πάρω κούριερ και να το στείλω ? Να το πετάξω στην θάλασσα και να πάω να πάρω άλλο, πιο αξιόπιστο ?
Τυχαία, ρώτησα τον φίλο Κώστα, ( coa00kt ), από τον οποίο παρέλαβα χθές το λουράκι, κάτι είχε αναφέρει για κάποιο Xiaomi και είπα ας ρωτήσω.
Και, ω, το Θαύμα.
Μου πρότεινε ένα κόλπο, και το κωλομηχάνημα, επανήλθε !
Κώστα, όχι απλώς υπόχρεoς, κάτι πολύ παραπάνω.Σε ευχαριστώ δημοσίως, και συμβουλεύω τους υπόλοιπους φίλους, να ρίξουν μαύρο στους επαγγελματίες που δείχνουν τόσο υψηλό σεβασμό στους πελάτες.
Οπως αυτοί της Xiaomi,
που ναι μεν θέλουν πωλήσεις, αλλά στην δύσκολη στιγμή, ........................τίποτα.
Αν έχουν σέρβις και ΕΓΩ δεν κατάλαβα γιατί είμαι ηλικιωμένος,
ας με διορθώσουν.