Αποστολέας Θέμα: Seiko 7009  (Αναγνώστηκε 1651 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mic

  • Sr. Member
  • ***
  • Μηνύματα: 2085
    • Προφίλ
Απ: Seiko 7009
« Απάντηση #15 στις: Ιανουάριος 22, 2024, 12:30:33 μμ »
Kαλησπερα σας,
Πως κανουμε λίπανση στο τύμπανο και το ελατηριο  αυτου του ρολογιου.Αυτοματο ειναι.
Διαθέτω d5 και γράσο με ονομα anchor .
Seiko λιπαντικα δεν εχω μια και διαβασα οτι τετοια θελει χμμ βλεπω να μπλεκω :-\!! Κάθε ιδέα ευπρόσδεκτη …  :)

Καλημέρα!  :)  Γράσο στο ελατήριο και στο εσωτερικό του μπαριλιέ (barell) και D3 στο βαρελάκι του μπαριλιέ (αργκό παλιών ωρολογοποιών - barell arbor αγγλιστί), πάνω και κάτω καθώς και στην πλατίνα εκεί

που κάθεται ο μπαριλιές. Βέβαια για να γίνει σωστός καθαρισμός και λίπανση, πρέπει το ελατήριο να βγει, ακόμα περισσότερο στα αυτόματα ρολόγια, γιατί χρειάζεται λίπανση και στα κάθετα εσωτερικά

τοιχώματα του μπαριλιέ. Στο σημείο αυτό να πούμε για κάποιον που δεν έχει εμπειρία (εσύ έχεις), ότι χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή στο να βγάλεις το ελατήριο και με το χέρι βγαίνει σιγά σιγά, γιατί αν βγει

απότομα ένα ελατήριο που βρίσκεται υπό τάση μέσα στον μπαριλιέ, τότε απελευθερώνεται ξαφνικά και απροσδόκητα,  :o  ένα έλασμα με μήκος περίπου 1,5 μέτρα, κοφτερό, που μαστιγώνει και βγάζει μάτι

πανεύκολα!
friendly
0
funny
0
like
1
wow
0
No reactions
No reactions
Members reacted like:
teomad,
No reactions
Μιχάλης

Αποσυνδεδεμένος teomad

  • Member
  • **
  • Μηνύματα: 319
    • Προφίλ
Απ: Seiko 7009
« Απάντηση #16 στις: Ιανουάριος 22, 2024, 13:04:45 μμ »
....είπα να πω και εγώ μια ...........εξυπνάδα , πριν πάω για ...........ύπνο !  ::)

Εχεις προχωρήσει πολύ, (Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.) και με δισκάκι για τα εξαρτήματα, ??? κλπ, οπότε λέω, ή είναι τολμηρός,  ;) ή ........Θεο-πάλαβος.  :o

Και μετά, λέω μάλλον το δεύτερο,  ;) εξ ου και το επιλεγέν όνομα

teo - Θεό
mad - παλαβός.

Φυσικά με καλή πρόθεση, στα πλαίσια του καυστικού χιούμορ, αν παρεξηγηθείς, θα το ...........αποσύρω (Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)

Όπως το λες δεν παρεξηγω να εκφράζεσαι άνετα χεχε.Η βαση είναι χρήσιμη γιατί κάνω διαχωρισμό τα πραγματσκια ώστε να έχω μια σειρά .Παλιά τα έβαζα σε ένα μόνο κουτάκι και έτρωγα πολύ ώρα κυρίως με τα βιδακια να τα ξεχωρίσω.Ολα αυτά είναι χόμπι και απλά προσπαθώ όσο μπορώ να το βελτιώνω  :) Μοιράζομαι τα θεματακια μαζί σας προσθέτοντας τις απορίες μου και φυσικά βοηθω και εγώ σε ότι έχω μάθει.
friendly
0
funny
0
like
1
wow
0
No reactions
No reactions
Members reacted like:
tigergreg,
No reactions
Watch Lover

Αποσυνδεδεμένος teomad

  • Member
  • **
  • Μηνύματα: 319
    • Προφίλ
Απ: Seiko 7009
« Απάντηση #17 στις: Ιανουάριος 22, 2024, 13:23:43 μμ »
Καλημέρα!  :)  Γράσο στο ελατήριο και στο εσωτερικό του μπαριλιέ (barell) και D3 στο βαρελάκι του μπαριλιέ (αργκό παλιών ωρολογοποιών - barell arbor αγγλιστί), πάνω και κάτω καθώς και στην πλατίνα εκεί

που κάθεται ο μπαριλιές. Βέβαια για να γίνει σωστός καθαρισμός και λίπανση, πρέπει το ελατήριο να βγει, ακόμα περισσότερο στα αυτόματα ρολόγια, γιατί χρειάζεται λίπανση και στα κάθετα εσωτερικά

τοιχώματα του μπαριλιέ. Στο σημείο αυτό να πούμε για κάποιον που δεν έχει εμπειρία (εσύ έχεις), ότι χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή στο να βγάλεις το ελατήριο και με το χέρι βγαίνει σιγά σιγά, γιατί αν βγει

απότομα ένα ελατήριο που βρίσκεται υπό τάση μέσα στον μπαριλιέ, τότε απελευθερώνεται ξαφνικά και απροσδόκητα,  :o  ένα έλασμα με μήκος περίπου 1,5 μέτρα, κοφτερό, που μαστιγώνει και βγάζει μάτι

πανεύκολα!
Χρήσιμα όλα και ευχαριστώ για τις συμβουλές σου.Διαβασα την νύχτα ότι για να δουλέψει σωστά το ρολόι αυτό χρειάζεται συγκεκριμένο λάδι στα τοιχώματα του τυμπάνου .Συγκεκριμένα λένε θέλει το moebius 8217 στα τοιχώματα και τίποτα άλλο. Αυτό με έχει προβληματίσει διότι δεν έχω αυτό το γρασσο και  είναι ακριβό ,σεικο λάδι δεν έχω οπότε το αφήνουμε λίγο ανοιχτό το θέμα.Το ρολόι αν και παλιό δεν κρατάει αυτονομία αφού βγει από το χέρι σε δοκιμές που έκανα.Μολις περάσουν 2 ώρες σε τραπέζι σταματάει
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Watch Lover

Αποσυνδεδεμένος Giorgos_I

  • Legend
  • *****
  • Μηνύματα: 38112
  • Γηράσκω ἀεὶ διδασκόμενος
    • Προφίλ
Απ: Seiko 7009
« Απάντηση #18 στις: Ιανουάριος 22, 2024, 14:24:49 μμ »
Οπλιζει ? Φορτώνει όσο πρέπει? Πιάνει καλά στον πειρο?

Δεν αιτιολογειται να μην έχει ενέργεια,  παρά μόνον αν δεν είναι στερεωμένοι σωστά,  ή δεν φορτίζει σωστά.

Αν το φορτίσεις πλήρως, αποδίδει την ισχύ,  η σταματά ενώ το ελατήριο είναι ακόμα φορτισμένο?

Μήπως το ελατήριο εχει πλέον παραμορφωθει και δεν αναπτύσσεται? Όταν το βγάζεις ελεύθερο, παραμένει κουλουριασμενο?

Αν έχει υποστεί από ακινησία μόνιμη παραμόρφωση, δεν θα σου αποδώσει ενέργεια.

Η λίπανση, ελάχιστη, στο τύμπανο, ειναι για να μην προσθέτει τριβες.

Το πειρο στο κέντρο στα αγγλικά τον λένε arbour,  στα ελληνικά, δεν ξέρω.
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Ο σιωπών συναινεί.

Του Ξέρξου γράψαντος ''πέμψον τά όπλα'' αντέγραψε, "μολών λαβέ".

The only difference between men and boys is the price of the toys.


Αποσυνδεδεμένος teomad

  • Member
  • **
  • Μηνύματα: 319
    • Προφίλ
Απ: Seiko 7009
« Απάντηση #19 στις: Ιανουάριος 22, 2024, 17:58:26 μμ »
Οπλιζει ? Φορτώνει όσο πρέπει? Πιάνει καλά στον πειρο?

Δεν αιτιολογειται να μην έχει ενέργεια,  παρά μόνον αν δεν είναι στερεωμένοι σωστά,  ή δεν φορτίζει σωστά.

Αν το φορτίσεις πλήρως, αποδίδει την ισχύ,  η σταματά ενώ το ελατήριο είναι ακόμα φορτισμένο?

Μήπως το ελατήριο εχει πλέον παραμορφωθει και δεν αναπτύσσεται? Όταν το βγάζεις ελεύθερο, παραμένει κουλουριασμενο?

Αν έχει υποστεί από ακινησία μόνιμη παραμόρφωση, δεν θα σου αποδώσει ενέργεια.

Η λίπανση, ελάχιστη, στο τύμπανο, ειναι για να μην προσθέτει τριβες.

Το πειρο στο κέντρο στα αγγλικά τον λένε arbour,  στα ελληνικά, δεν ξέρω.

Φιλε μου Γεωργιε θα απαντησω σε ολες τις ερωτήσεις σου.
Οπλιζει ?    ΝΑΙ
Φορτώνει όσο πρέπει?  ΔΕΝ  ΤΟ ΞΕΡΩ
Πιάνει καλά στον πείρο ? ΑΝ ΕΝΝΟΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΤΡΑΚΤΟ ΝΑΙ
Αν το φορτίσεις πλήρως, αποδίδει την ισχύ ? ΟΧΙ
η σταματά ενώ το ελατήριο είναι ακόμα φορτισμένο? ΣΤΑΜΑΤΑ ΟΤΑΝ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΣΕ ΓΡΗΓΟΡΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΟΣΟ ΕΧΕΙ ΦΟΡΤΙΣΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΡΟΛΟΙ ΔΕΝ ΚΟΥΡΔΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΞΩ
Μήπως το ελατήριο εχει πλέον παραμορφωθει και δεν αναπτύσσεται?  ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ ΤΟ ΕΒΓΑΛΑ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ
Όταν το βγάζεις ελεύθερο, παραμένει κουλουριασμενο ?ΝΑΙ
Αν έχει υποστεί από ακινησία μόνιμη παραμόρφωση, δεν θα σου αποδώσει ενέργεια.  ? ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΥΤΟ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ

 λίπανση, ελάχιστη, στο τύμπανο, ειναι για να μην προσθέτει τριβες. ? Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ .Τι μαρκα γρασσο να βαλω , να βαλω το ιδιο και στα τοιχώματα ?
Το πειρο στο κέντρο στα αγγλικά τον λένε arbour,  στα ελληνικά, δεν ξέρω. ? ΑΤΡΑΚΤΟΣ


friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Watch Lover

Αποσυνδεδεμένος teomad

  • Member
  • **
  • Μηνύματα: 319
    • Προφίλ
Απ: Seiko 7009
« Απάντηση #20 στις: Ιανουάριος 22, 2024, 18:47:54 μμ »
Καλημέρα!  :)  Γράσο στο ελατήριο και στο εσωτερικό του μπαριλιέ (barell) και D3 στο βαρελάκι του μπαριλιέ (αργκό παλιών ωρολογοποιών - barell arbor αγγλιστί), πάνω και κάτω καθώς και στην πλατίνα εκεί

που κάθεται ο μπαριλιές. Βέβαια για να γίνει σωστός καθαρισμός και λίπανση, πρέπει το ελατήριο να βγει, ακόμα περισσότερο στα αυτόματα ρολόγια, γιατί χρειάζεται λίπανση και στα κάθετα εσωτερικά

τοιχώματα του μπαριλιέ. Στο σημείο αυτό να πούμε για κάποιον που δεν έχει εμπειρία (εσύ έχεις), ότι χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή στο να βγάλεις το ελατήριο και με το χέρι βγαίνει σιγά σιγά, γιατί αν βγει

απότομα ένα ελατήριο που βρίσκεται υπό τάση μέσα στον μπαριλιέ, τότε απελευθερώνεται ξαφνικά και απροσδόκητα,  :o  ένα έλασμα με μήκος περίπου 1,5 μέτρα, κοφτερό, που μαστιγώνει και βγάζει μάτι

πανεύκολα!

Για μελετησε  βλεπω να ακουλουθω τη μεθοδο   :)

https://www.youtube.com/watch?v=Eh4mCLbkVPQ&ab_channel=GalaxyGalaxy
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Watch Lover

Αποσυνδεδεμένος teomad

  • Member
  • **
  • Μηνύματα: 319
    • Προφίλ
Απ: Seiko 7009
« Απάντηση #21 στις: Φεβρουάριος 15, 2024, 11:36:12 πμ »
Σε seiko 7009 γνωρίζουμε αν μπορούμε να βάλουμε τροχό αντιστάθμισης από Orient ? O τροχός Οrient έχει κωδικό 46941 η το 46943


Το δοκίμασα αυτό  Ρόδα κομπλέ με τρίχα  orient λειτούργησε μια χαρά στον 7009 , τους κωδικούς τους έχω γράψει αν κανένας λύσει 7009 ποτέ μπορει να τους βρει εδώ
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Watch Lover

Αποσυνδεδεμένος vc222

  • Member
  • **
  • Μηνύματα: 411
    • Προφίλ
Απ: Seiko 7009
« Απάντηση #22 στις: Φεβρουάριος 17, 2024, 01:22:07 πμ »
... στο βαρελάκι του μπαριλιέ (αργκό παλιών ωρολογοποιών - barell arbor αγγλιστί), ...

η 'αργκώ΄των ωρολογοποιών στην Ελλάδα ξεκάθαρα πηγάζει από τη γαλλική γλώσσα (λόγω Ελβετίας)  και όχι απότην αγγλική...

π.χ. barillet, balance, pivot, barette, cadran, canon, couronne, doublé, gravure, lame, loupe, marque, palette, pignon, pince, pivot, planer, plateau, presse, profil, retouche, rubis, tirette, virole

Λένε δηλαδή:    ρόδα κανώ, λάμα, παλέττες, πινιόν, πιβώ, πρέσσα, τιρέτα, βιρόλι
friendly
0
funny
0
like
1
wow
0
No reactions
No reactions
Members reacted like:
P.I.T.,
No reactions

Αποσυνδεδεμένος mic

  • Sr. Member
  • ***
  • Μηνύματα: 2085
    • Προφίλ
Απ: Seiko 7009
« Απάντηση #23 στις: Φεβρουάριος 17, 2024, 01:32:50 πμ »
η 'αργκώ΄των ωρολογοποιών στην Ελλάδα ξεκάθαρα πηγάζει από τη γαλλική γλώσσα (λόγω Ελβετίας)  και όχι απότην αγγλική...

π.χ. barillet, balance, pivot, barette, cadran, canon, couronne, doublé, gravure, lame, loupe, marque, palette, pignon, pince, pivot, planer, plateau, presse, profil, retouche, rubis, tirette, virole

Λένε δηλαδή:    ρόδα κανώ, λάμα, παλέττες, πινιόν, πιβώ, πρέσσα, τιρέτα, βιρόλι

Πολύ σωστά.
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Μιχάλης