Ρε σεις, ρε σεις ας μη γινόμαστε τόσο κακοί.
Αυτή είναι η Rolex. Ένα τσικ εδώ, ένα τσικάκι πιο κει.
Η εταιρεία δεν έχει πελάτες φίλους των ρολογιών.
Επενδυτές έχει και influencers. Όταν λοιπόν ο κόσμος κάνει επενδύσεις δεν μπορείς να τον σκίσεις με εκπλήξεις. Και η μάνα και οι επενδυτές θέλουν σταθερότητα. Θέλουν συνέχεια. Δεν θέλουν το βότσαλο στη λίμνη. Οι YouTubers αμέσως έπιασαν τη Rolex. Κανέναν άλλο. Κατευθείαν όλοι Rolex. Αυτή τους ταΐζει, έμμεσα. Τα πιο πολλά views τα έχουν τα videos για τα Rolex.
Ποιος τολμά να πετάξει λοιπόν μια πέτρα στην ήρεμη λίμνη.
Όπως στον Άρχοντα των δαχτυλιδιών, πέταξε το χόμπιτ την Πετρούλα (αχ τι θυμήθηκα!!) στη λίμνη, του λένε οι άλλοι με τα σπαθιά "τι έκανες βρε μλκΑ! Πέταξες πέτρα στη λίμνη ρε μλκσμνο??!!" και βγήκε ο τσιριμίγκουλας διασταύρωση με σουπιά και τρεχάτε ποδαράκια μου να χωθούν στο ορυχείο των Νάνων και μετά να βγει κι άλλος μπαμπούλας διασταύρωση με μοσχαροκεφαλή.
Είμαστε για τέτοια;
Θες να πετάξεις πέτρα ρε μλκα;
Δεν είμαστε ρε φίλε, όχι. Πέτα χαρταετό καλύτερα.
Η Rolex είναι όλος της ο κατάλογος σα να είναι όλος ο κατάλογος της πατεκ μόνο οι ναυτίλοι,της breitling μόνο τα navitimer,της ap μόνο τα Royal Oak/offshore (έτσι είναι πλέον) κτλπ.Σε αυτά τα ρολόγια δε μπορείς να κανεις αλλαγές.Ίσα ίσα που η ρόλεξ σε ένα τόσο αψεγάδιαστο προϊόν κάνει ψιλοαλλαγες ως προς τη τελειοποίηση του ακόμα περισσότερο. Όταν είχαν ρωτήσει τον Genta ποια κάσα από όσες δεν έχει σχεδιάσει θα ήθελε να έχει,είχε πει την oyster.Όταν όλος σου ο κατάλογος είναι μια κάσα,καλώς ή κακώς,δεν μπορείς να περιμένεις τρελές αλλαγές. Η Rolex πιστεύω το πάει τέλεια.Οι bloggers από την άλλη και οι YouTubers είναι αλλου παπά ευαγγέλιο.Αυτοί το κέρδος κοιτάνε και τα views και αφού ο κόσμος,όπως έχουμε πει ψοφάει για ρόλεξ και ρολεξοειδη,αυτά του προσφέρουν.