Να συμπληρώσω στον φιλο μεταλα.
Είπε κάτι ο φίλος ο Δημήτρης πιο πανω σχετικά με το τι καθεστώς ακολούθησε η ρολεξ ώστε να ανεβάσει την εικόνα της και τις πωλήσεις τής.
Αυτό όμως είναι η μισή αλήθεια, η άλλη μισή αλήθεια ειναι και η πιο βρώμικη .
Είναι γεγονός ότι η ρολεξ στο promotion κai marketing, πολλά χρόνια τώρα είναι μπροστά, πολύ.
Η μανία με τη ρολεξ δεν ξεκίνησε από το πιο άχρηστο ρολόι που έχει,προσωπική γνώμη αυτή,μην παρεξηγηθώ, το Daytona, αλλά με τα sub και πιο συγκεκριμένα με τη πράσινη στεφανη.
Το επετειακό... για τα 50 χρόνια όταν σταμάτησε σαν μοντέλο και άρχισε, για 1η φορά να συμπληρώσω, να ανεβαίνει ραγδαία η τιμή στην 2γενη αγορά, εκεί έπιασε το νόημα η ρολεξ.
Εκεί είπε τέρμα οι εκπτώσεις, τέρμα τα ετοιμοπαραδοτα και η υπόλοιπη ιστορία είναι η σημερινή κατάληξη.
Κάτι άλλο,ακόμα πιο σημαντικό από τα παραπάνω. Πολλοί από εμάς λέμε και νομίζουμε ότι η Μέκκα των ρολογιών είναι η Ελβετία, πιο λάθος δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε.
Είναι η Ιταλία. Όλες οι τάσεις, σχεδιαστικές και μη,όλη η υπάρχων και μελλοντική μόδα, όλα τα παρατσούκλια, όλα τα future limited ,ξεκινάνε από την Ιταλία. Εκεί συννενοουνται για τα πάντα, και εκεί ήταν η αρχή της σημερινής κατάστασης της ρολεξ.
Μεσω grey dealers κινήθηκαν τα νήματα, ώστε να δημιουργηθεί τεχνητή έλλειψη προϊόντος, απανωτές αυξήσεις στη βασική τιμή, καταργηθηκαν ολα τα serial numbers από τα ρολόγια, και βέβαια μέσω πάντα των grey και της μαμά εταιρίας διατήρηση των εξωφρενικων τιμών στη 2γενη αγορά.
Όποιος από εμάς πιστεύει ότι, όπως έχω ακούσει από πολλούς, είναι φούσκα και θα σκάσει,κάνει τεράστιο λάθος.
Αυτή είναι η Ρολεξ πλέον.
Στάλθηκε από το SM-N986B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk