............................
Και γράφονταν απόψεις ότι η Rolex δεν επιδοκιμάζει τα καπέλα στις τιμές, και ελέγχει τους dealers και δεν δίνει ρολόγια στη grey market και καταγράφει τα sn των ρολογιών της σε ποιους πηγαίνουν και ότι τέλος πάντων η Rolex δεν είναι μέσα στο παιχνίδι με τα καπέλα.
Τελικά είναι μέσα και η Rolex ή δεν είναι;
..........................
Σιγουρα είναι, αν δεν το οργανώνει κιόλας.
Εχω προσωπική εμπειρία από αγορές, ο "παραγωγός" γνωρίζει με τις ειδικές σημάνσεις, τι πάει και πού, ποιός διακινεί και πως, και μπορεί ανα πάσα στιγμή, να "διορθώσει" αν κάτι δεν είναι αποδεκτό. Υπάρχει η μεθόδευση της ιχνηλάτησης, από παλαιά, την δούλεψα από το 1994, και το κάθε είδος, ακόμα και ενα μπουκάλι πορτοκαλάδας, των 0,80 Ε, έχει κωδικά παραγωγής, Lots, και αν θέλεις, και κωδικοποιημένο τον διανομέα / περιοχή / χώρα.
Πιστεύει κάποιος ότι ένα αντικείμενο των 10.000 Ε κατ' ελάχιστον, και με αριθμό σειράς, που "φεύγει" για τον εκπρόσωπο της Αυστραλίας, ( λέμε τώρα ), και πωλείται με "καπέλο" στην αγορά της Μαδρίτης, δεν θα επέφερε "κυρώσεις" ?
Πριν κάποια χρόνια, οι κάρτες εγγύησης, ανέφεραν και σαφώς την χώρα προορισμού.
Πλέον, δεν αναφέρεται με τρόπο που να τον διαβάζουν και οι άσχετοι, αλλά αυτοί, οι παραγωγοί ..........ξέρουν
Ολα τα άλλα, είναι απλώς λόγια.