Δυστυχώς για τη Rolex, τα Concorde είχαν 6 (έξι) ρολόγια στον πίνακα οργάνων τους. 3 digital clocks και 3 χρονογράφους.
Και ήταν όλα τους OMEGA...
Αλλο λέει, διαφήμιση κάνει, και ιδιότροπα. Αυτή η διαμάχη Ω με Rolex θα συνεχίζει για πάντα !!!!
Εγώ, που δοκίμασα και τα δύο, και σε διαφορετικά μοντέλα, εχω καταλήξει. Και πολλοί φανατικοί, αν έπρεπε να έχουν ενα μόνον ρολόϊ, τοτε μονον θα μπορούσαμε να δούμε που θα κατέληγαν. Οταν μπορείς να έχεις και 2 και 3 και 4, είναι διαφορετικά.
Πάει και το Concorde
Σημ. Η ανάλυση του ατυχήματος Concorde έδειξε ότι ανεφλέγη λόγω εξαρτήματος που έπεσε από άλλο αεροπλάνο. Ηταν πρωτοποριακό για την εποχή του, και το πολέμησαν με κάθε μέσο, νόμιμο και παράνομο. Ειχε έρθει και Αθήνα, και είχαμε πάει κάτι τρελλαμένοι να το δούμε, από τον εξώστη του παλιού ανατολικού αεροδρομίου.
Για πες για τα concorde!
Τι να πώ ? Μπορέις να βρείς στο internet χιλιάδες σελίδες. Μην τις κατεβάζω ή μεταφράζω.
Σε περίληψη
Ενα υπερηχητικό ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ αεροπλάνο, συνεργασία Αγγλογάλλων, που την εποχή που επιχείρησε ήταν η επιλογή των ισχυρών για υπερατλαντικές πτήσεις, ( τότε δεν έκαναν video conferences ), που ενόχλησε ΚΑΡΓΑ τους Αμερικανούς, και έθεταν χιλιάδες εμπόδια στην χρήση του, προβλήματα θορύβου, κλπ,κλπ.
Ενα θαύμα τεχνικής για την εποχή, που μείωσε στο μισό τον χρόνο των υπερατλαντικών ταξιδιών.
Aérospatiale/BAC Concorde /ˈkɒŋkɔːrd/ is a turbojet-powered supersonic passenger jet that was operated until 2003.
It had a maximum speed over twice the speed of sound at Mach 2.04 (1,354 mph or 2,180 km/h at cruise altitude), with seating for 92 to 128 passengers. First flown in 1969, Concorde entered service in 1976 and continued flying for the next 27 years. It is one of only two supersonic transports to have been operated commercially; the other is the Soviet-built Tupolev Tu-144, which was operated for a much shorter period of time.
Among other destinations, Concorde flew regular transatlantic flights from London Heathrow and Paris Charles de Gaulle Airport to New York-JFK, Washington Dulles and Barbados; it flew these routes in less than half the time of other airliners. Over time, the aircraft became profitable when it found a customer base willing to pay for flights on what was, for most of its career, the fastest commercial airliner in the world. The aircraft is regarded by many as an aviation icon and an engineering marvel[4] while it was also criticised for being uneconomical, and lacking a credible market.
Concorde was retired in 2003 due to a general downturn in the commercial aviation industry after the type's only crash in 2000, the September 11 attacks in 2001, and a decision by Airbus, the successor to Aérospatiale and BAC, to discontinue maintenance support.