όποιος έχει σχέση με επεξεργασία μετάλλων μπορεί να καταλάβει ότι δεν έκανε και κάτι φοβερό...απλά παίζει με βουρτσάκια, ταινίες και πάστες στίλβωσης...
σίγουρα όμως δίνει προσοχή στη λεπτομέρεια...
περισσότερο ψάρωσα με το πως έβγαλε το μπρασελέ...εγώ γιατί τις περισσότερες φορές θέλω 4 χέρια για να το βγάλω;
Διαφωνώ κάθετα για το γυάλισμα.
Είναι μεγάλη τέχνη και θέλει μεγάλη μαεστρία για να μην κάνεις το ρολόι καρνάβαλο.
Μια ματιά σε μεταχειρισμένα σου έρχεται να βάλεις τα κλάματα από το "στρογγύλεμα" που έχουν κάνει στις ακμές και που έχουν "φάει" το μισό ρολόι τα νούμερα-άσχετοι. Ειδικά τα lugs, τα ξεσκίζουν τα όργια.
Είναι θέμα εμπειρίας, αλλά μετά από την αφαίρεση αν κοιτάξεις με την λούπα θα δεις ότι σίγουρα έχει αφήσει σημάδια κάτω από τα lugs. Εγώ θέλω, όχι 4 αλλά τα χέρια της θεάς Κάλι και αφού έχω "φασκιώσει" και το ρολόι με μαύρη μονωτική ταινία
Πιστευεις οτι το κανουν Ελλαδα,σε αυτο το επιπεδο?
Δεν ξέρω με σιγουριά.
Το 16710 που το έκανα σέρβις 5ετιας στη Ρόλεξ και μου το γυάλισαν φαινόταν να έχουν κάνει καλή δουλειά. 'Ομως ψάχνοντας είδα την δουλειά του Dalton (ABC Works) και ψάρωσα. Ρολόγια του 1970 τα κάνει να δείχνουν NOS. Είναι μεγάλη επιστήμη το γυάλισμα.