4. Ήταν εμπνευσμένο από τη θάλασσα.
Λόγω της προέλευσης του ονόματος του, ορισμένοι υποστηρίζουν ότι η χαρακτηριστική στεφανη του Royal Oak είναι εμπνευσμένη από φινιστρινι πλοίου, η αποψη όμως που έχει επικρατήσει είναι ότι η σχεδίαση του βασίστηκε μάλλον στα καταδυτικά σκαφανδρα.
Εχουμε ξανα-αναφέρει, ότι η βασικη σχεδίαση, πράγματι φέρνει προς φινιστρίνι πλοίου, ειδικά της εποχής των "καρφωτών", πρίν την επικράτηση, ( λόγω ΙΙ Π.Π. πολέμου, ταχύτητας συναρμολόγησης, και αλλαγής βασικών ναυπηγικών γραμμών / συνδέσεων ), της ηλεκτροσυγκόλλησης ( βολταϊκό τόξο).
Εννοείται, ότι στα ξύλινα σκάφη / πλοία , δεν υπήρχε αυτή η ανάγκη.
Αλλά, η κύρια πηγή, ΙΜΟ, ήταν η "ανθρωποθυρίδα", που εξακολουθεί και σήμερα να υφίσταται στην κατασκευή παντός πλωτού, και όχι μόνον.
Απλώς "δείχνει" δύναμη / συνοχή / αντοχή.