Καλησπέρα και καλώς σας βρίσκω. Επιτρέψτε μου να κάνω μία πολύ μικρή αναφορά στο ιστορικό και μία ερώτηση εν συντομία εδώ. Αν παρόλα αυτά κρίνεται από τους διαχειριστές λανθασμένο, παρακαλώ μετακινήστε στο κατάλληλο χώρο. Λοιπόν, πριν δύο έτη αγόρασα ένα Suunto Core Alu Deep Black, το οποίο παρά τις ευαισθησίες του, μπορώ να πω ότι μου αρέσει. Στο ένα έτος και ίσως λιγότερο από αυτό, έμεινε από μπαταρία, χωρίς ιδιαίτερη χρήση σε περαιτέρω λειτουργίες πλην της ώρας. Το πήγα στο κατάστημα από όπου το αγόρασα (δεν ξέρω αν επιτρέπεται να αναφέρω επωνυμίες καταστημάτων και αντιπροσώπου, αν ναι παρακαλώ ενημερώστε με) καθότι μου απαγόρεψαν από την αντιπροσωπεία να το πάω ο ίδιος σε αυτούς, πάρα μονο μέσω του καταστήματος όπου έγινε η αγορά. Μετά τη παράδοση του ρολογιού στο κατάστημα, θα ακολουθούσε αποστολή στην αντιπροσωπεία. Δυστυχώς ενώ είχαν περάσει πάνω από 7 ημέρες και δεν είχα ενημέρωση, ξεκίνησε να τηλεφωνώ σε αυτούς. Εκεί άρχισε να ξετυλίγεται το κουβάρι του απόλυτου επαγγελματισμού. Τελοσπάντων επειδή παίζαμε το χαλασμένο τηλέφωνο, καλώντας συνεχώς εγώ μία το κατάστημα και μία τον αντιπρόσωπο, πέρασαν ακόμη κι άλλες ημέρες μέχρι να μου πουν ότι τελικά δεν είχε παραδοθεί στην αντιπροσωπεία από το κατάστημα λόγω εργασιών που είχαν (αδικαιολόγητο) !!! Αφού τελικά παραδόθηκε στην αντιπροσωπεία, πέρασαν αναγκαστικά μερικές ημέρες ακόμη μέχρι να ξεκινήσει η σειρά και του δικού μου ρολογιού. Υπόψη ότι είχαν φτάσει 20 ημέρες ως εκείνη τη στιγμή. Αφού ξαναπήρα τηλέφωνο, μου αναφέρουν ότι έχει πρόβλημα και κάνει διαρροή και η νέα μπαταρία. Θα πρέπει να αποσταλεί στη Φινλανδία στο εργοστάσιο (καλά στη Κίνα δεν είναι αναρωτιέμαι) επομένως κι άλλος χρόνος! Ξεπέρασε ο μήνας, περίπου στις 40 κάτι ημέρες αφού είχα φωνάξει, με καλούν να μου πουν ότι σε μία εβδομάδα το πολύ θα επιστρέψει. Περίπου εκεί έγινε έτσι, όμως έπρεπε να πάει πάλι πίσω στο κατάστημα και να το πάρω από εκεί. Άντε πάλι με προβλήματα επικοινωνίας με αυτούς, πέρασαν 3 ημέρες και πήγα να το πάρω καταθέτοντας τους την απόλυτη δυσφορία μου για όλο αυτό που δημιουργήθηκε. Φυσικά δεν τους ένοιαξε!
Οπότε σήμερα άλλο ένα έτος μετά έμεινε πάλι από μπαταρία και επειδή θέλω να αλλάξω και το δακτύλιο για αισθητικούς λόγους, ρώτησα και στην αντιπροσωπεία όπου μου ανέφεραν πως για το δακτύλιο πρέπει να αποσταλεί στο εργοστάσιο για να γίνει και στεγανοποίηση και λοιπές εργασίες αφού επιβάλλεται όταν γίνεται αλλαγή του δακτυλίου, κόστος αν θυμάμαι σωστά κοντά στα 100€ συν ότι πρέπει να καλέσω μία εταιρία courier που συνεργάζονται ώστε να το παραλάβει αυτή από εμένα και να το πάει σε αυτούς και το αντίστροφο. Ρώτησα επίσης κι ένα άλλο κατάστημα που μου είπαν ότι κάνουν service και μπορούν να αλλάξουν το δακτύλιο οι ίδιοι με κόστος 55€ Τους ζήτησα να το παραγγείλουν αφού δεν υπήρχε και όπως καταλαβαίνετε ακόμη περιμένω, από το Φεβρουάριο!!! Όσες φορές κι αν τους έχω καλέσει, στην αρχή έλεγαν ποιος είμαι τι θέλω κλπ, μετά άρχισαν να λένε ότι έχει καθυστερήσει η παραγγελία! Τώρα μετά από τόσο καιρό δεν μπορώ να περιμένω και να ακούω τα ψέμματα τους! Μπορείτε να με βοηθήσετε, λέγοντας μου αν μπορώ να πάω σε κάποιον να το αλλάξω (πείτε έστω και με pm για να μη φανεί διαφήμιση) και αν η διαφορά στο κόστος αντιπροσωπείας - καταστήματος είναι δικαιολογημένη. Επίσης ποιό θα εμπιστευόσασταν; Εγώ μετά την εμπειρία με την αντιπροσωπεία δεν ξέρω αν μου είχαν πει αλήθεια τότε και το είχαν στείλει στο εξωτερικό! Για να το εκφράσω όσο πιο ευγενικά μπορώ, νομίζω ότι εδώ υπολείπεται ο επαγγελματισμός από όλους αυτούς που εμπορεύονται και επιδιορθώνουν τέτοια ρολόγια, ειδικά αυτές τις ημέρες που η κρίση έχει την τιμητική της. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και για τις όποιες προτάσεις αλλά και για τον κόπο και χρόνο ανάγνωσης του μηνύματος μου.