Οι δύο έμπειροι Γάλλοι,λόγω μάχιμου παρελθόντος, ξέρανε την σημασία που έχει , ειδικά,για τέτοιες επίλεκτες μονάδες, ο αξιόπιστος εξοπλισμός. Εκτός από τον καταδυτικό εξοπλισμό, επικεντρώθηκαν σε τρία σημεία. Πυξίδα, βυθόμετρο και ρολόι.
Αφού επιδόθηκαν σε άπειρες δοκιμές με τα ρολόγια της εποχής προκειμένου να δουν την αντοχή τους ο Maloubier αποφάσισε ότι κανένα από τα δείγματα δεν ήταν ούτε καν ικανοποιητικό.
Έτσι με τη σύμφωνη γνώμη του Γαλλικού στρατού, αφού συγκέντρωσε όλες τις ιδιότητες που πρέπει να έχει ένα μάχιμο υποβρύχιο ρολόι τα έδωσε στις εταιρείες για να αναλάβουν την κατασκευή του.
Δυστυχώς για τον ίδιο καμμία εταιρεία δεν ήθελε να αναλάβει αυτή την κατασκευή,είτε γιατί δεν μπορούσε είτε γιατί δεν ήθελε να διακινδυνεψει το εκάστοτε όνομα τής.
Μέχρι που...
Ο Jean-Jacques Fiechter ήταν ο ceo της Blancpain από το 1950 μέχρι το 1980,μανιωδης δύτης ο ίδιος. Η δημιουργία ενός τέτοιου ρολογιού για τον ceo δεν ήταν απλώς μια επιθυμία,ήταν η ένωση των δύο πιο αγαπημένων του κόσμων,της θάλασσας και του ρολογιού.
Έτσι όταν συναντήθηκε με τους δύο Γάλλους αξιωματικούς, λίγη προσπάθεια χρειάστηκε και δέχτηκε να αναλάβει το σχεδιασμό και την υλοποίηση .
Ο Maloubierμας περιγράφει την πρώτη του συνάντηση με την Blancpain.
" Επιτέλους,μια μικρή εταιρεία ρολογιών η Blancpain, δέχτηκε να αναλάβει το project μας,όπου οραματιστηκαμε ένα ρολόι μεαυτο dial,μεγάλους τολμηρούς (bold) αριθμούς και ξεκάθαρες ενδείξεις. Τριγωνικά,κυκλοειδη,τετράγωνα. Μια στεφάνη, εξωτερική,που να είναι περιστρεφόμενη και να επαναλαμβάνει τις ένδειξης του dial. Θέλαμε στη αρχή της κάθε κατάδυσης να μπορούμε να παριστρεψουμε τη στεφάνη στον λεπτοδεικτη ώστε να μετράμε τον χρόνο της κάθε κατάδυσης. Θέλαμε όλες οι ενδείξεις να κάνουν όπως τα αστέρια για τους βοσκούς".
Ο Fiechter,έμπειρος δύτης ο ίδιος μετά από πειραματισμούς αποφάσισε τα εξής.
Η περιστρεφόμενη στεφάνη θα επρεπε να ήταν μονής κατεύθυνσης ώστε σε καμμία περίπτωση να μην χάσει ο δύτης τγν χρονομέτρηση τού,φυσικά το ρολόι θα έπρεπε να ήταν αδιάβροχο και έτσι υιοθέτησε βιδωτό καπάκι από πίσω με σύστημα o ring ώστε να αποφύγει πατενταρισμενες τεχνολογίες ,επίσης αντιλήφθηκε ότι το ρολόι δεν έπρεπε να ήταν κουρδιστό ,γιατί θα δημιουργούσε πρόβλημα στη κορώνα και κατά συνέπεια στον ίδιο το μηχανισμό,και έβαλε αυτόματους μηχανισμούς.
Η πρωτοπορία προσπάθεια την Blancpain ονομάστηκε fifty fathoms,που εκείνη την εποχή ήταν (βρετανικός τρόπος μέτρησης, 91.45 μέτρα) το μέγιστο βάθος όπου ένας δύτης μπορούσε να φτάσει με τα αποθέματα αέρα που είχε.
Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk