...εύχομαι ότι καλύτερο, είναι μια ξεχωριστή παρουσία στον χώρο, και είμαι σίγουρος ότι θα παραμείνει.
Ξανασημειώνω ότι έχουν ιδιάζοντα και αναγνωρίσιμα μοντέλα, διαφοροποιημένα από το πλήθος.
Αν υπάρξουν κάποιες αλλαγές σε τεχνικές και υλικά, αυτό δεν σημαίνει ότι θα απαρνηθούν την ταυτότητά τους.
Ειδωμεν
Ναι, εννοείται, μην το ξαναπείς!
Ότι ας πούμε βγάλανε ρολόι με 30m υδατοστεγανότητα, δεν απαρνιούνται καθόλου την ταυτότητά τους...
Και το γράφω χωρίς καμία εμπάθεια προς το brand, το αντίθετο, τελευταία έχω φάει κόλλημα με το 000...
edit: Κοίτα μη βγάλουνε και κάνα quartz τώρα στα 1000-1500€ και γελάσει ο κάθε πικραμένος...
Οι @ρχιδάτ@ι Managers, ερευνούν την αγορά, βλέπουν τις τάσεις και τις δυνατότητες, ακτινογραφούν τις δυνατότητες της εταιρίας τους, και μετά, αποφασίζουν αν θα........................, χωρίς μεγάλες διαφοροποιήσεις, ή αν απαιτείται
ολική ανατροπή.Το δεύτερο εφαρμόζεται, όταν βλέπουν ότι είναι στο χείλος του γκρεμού, και δεν έχουν άλλες επιλογές, από το να αλλάξουν παντελώς,
έστω και με απόρριψη της αρχικής εταιρικής ταυτότητας, προκειμένου να επιζήσουν.Δεκάδες παραδείγματα, με εμφανέστερο πχ το της VW, που από τον σκαραβαίο, το Variant και το 411, βρεθήκανε με το Golf, ανατροπή 180
0, που τους αναβίωσε.
Αν το quartz, η φθηνότερη τιμή, η επέκταση της γκάμας, κλπ, μπορεί να τους ξαναδώσει πωλήσεις, γιατί όχι ?
Μεγάλη συζήτηση, θέλει μπύρες, εδώ θα φάω πάλι παρατήρηση