Απάντηση

Προσοχή: αυτό το θέμα δεν έχει λάβει απαντήσεις για τουλάχιστον 120 ημέρες.
Αν δεν είστε σίγουροι ότι θέλετε να απαντήσετε, παρακαλούμε σκεφτείτε την περίπτωση να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα.
Όνομα:
E-mail:
Τίτλος:
Εικονίδιο:

Περισσότερα Smileys [Άνοιγμα]
Τα επιπλέον Smileys, εμφανίζονται μέσα σε [img]..[/img].
Επαλήθευση:

Συντομεύσεις: Alt+s για αποστολή, Alt+p για προεπισκόπηση


Περίληψη θέματος

Στάλθηκε από: CHIOSLANDER
« στις: Φεβρουάριος 09, 2022, 21:14:15 μμ »

Εντάξει,βρήκες κι εσυ τώρα ρολόι και άτομο  :) .
Αλλά γενικά αυτό είναι το μέσο πλέον να διαφημιστείς. Το γελοίο όμως ,για να μην είμαι πνεύμα αντιλογίας ,είναι το ποιοι έχουν γινει influencer στο insta. Δυστυχώς ,αλλά ανέκαθεν ο κόσμος έχει τη τάση να κάνει κάτι τα τίποτα .
Από τις εταιρίες χρειάζεται προσοχή το ποιους θα επιλέγουν για την προώθηση των προϊόντων τους γιατί ταυτίζονται με τα άτομα αυτά.

Σωστός. Στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για μία φίρμα που απευθύνεται σε ευρύ κοινό μικρής σχετικά ηλικίας και για την Ελλάδα, επέλεξε να προβάλλεται μέσα από μία δημοφιλή εκπομπή. 
Αντίστοιχη κίνηση κάνει και η Gramin με τον Ντάνο. 
Στάλθηκε από: Giannis deep blue
« στις: Φεβρουάριος 08, 2022, 19:42:39 μμ »

Ωραίο θέμα!!
Στάλθηκε από: george_
« στις: Ιανουάριος 24, 2022, 15:13:03 μμ »

Ωραία,η cartier πάει πολύ καλά και είναι λίγο πίσω από την omega
Στάλθηκε από: Tangerine Dream
« στις: Ιανουάριος 24, 2022, 15:02:08 μμ »

- Σε μέγεθος κάσας έχει ήδη αρχίσει η πορεία προς λογικά νούμερα, π.χ. 40 χιλιοστά διάμετρος (αν και προσωπικά θα ήθελα να δω αρκετούς κατασκευαστές να πάνε μόνιμα στα 37-39 χιλιοστά). Καθόλου τυχαίο φυσικά που πολύ κλασικά μοντέλα για δεκαετίες είναι καρφωμένα στα 36 χιλιοστά (Rolex Day-Date, Explorer και Datejust, Piaget Altiplano, κλπ.)

- Θα υπάρξει αργά αλλά σταθερά σημαντική άνοδος των Κινέζων κατασκευαστών/αρτιζάνων. Ακούω εδώ και καιρό πως σε 1-2 εκθέσεις που έχουν γίνει λίγο προ-COVID 19 σε Κίνα και Hong Kong υπάρχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον από ντόπιους ωρολογοποιούς, με τα δημιουργήματά τους να είναι μεν στα σπάργανα αλλά δε να ήδη έχει αρχίσει να δημιουργείται ένα 'κύμα'.

Η Κίνα όταν παίρνει μπρος δημιουργεί κυριολεκτικά τσουνάμι, κι είναι θέμα χρόνου να γίνει αυτό και στην ωρολογοποιΐα (υψηλή και μη). Προς το παρόν βγάζουν παιδικές ασθένειες, τα σχέδιά τους είναι υπέρ του δέοντος φανταχτερά, δίνουν ιδιαίτερα μεγάλη έμφαση σε συγκεκριμένες τεχνοτροπίες και complications (π.χ. tourbillon) αλλά όλα αυτά θα περάσουν, θα εξελιχθούν.

Απλά υπομονή χρειάζεται λοιπόν (κατά τη γνώμη μου) ώστε να δούμε σοβαρά σχέδια και μηχανισμούς μαζικής παραγωγής όπως βέβαια και σε πιό υψηλό επίπεδο τους αντίστοιχους Hajime Asaoka κλπ. από Κίνα.

Προσωπικά παρακολουθώ συστηματικά τις εξελίξεις μιας και η Κίνα είναι ένα κομμάτι του χώρου στο συγκεκριμένο industry με το οποίο ίσως ασχοληθώ κι επενδύσω επαγγελματικά στο μέλλον (σε συνδυασμό με φυσική μου παρουσία ξανά στην Ασία).

- Μόδες του τύπου green dials, blue dials, αυτά κάποια στιγμή θα υποχωρήσουν - και πολύ λογικά.

- Τη μόδα των influencers ελπίζω να την ξεφορτωθούμε το συντομότερο, αν και σε όλο τον κόσμο που ενδιαφέρεται ειλικρινά για αυτό το χόμπυ οι συγκεκριμένοι έκαναν πολύ κακό. Όμως έτσι είναι η ζωή, αυτή πλέον είναι άλλη μία νέα τάξη πραγμάτων (μαζί με το A.I., το machine learning, και τα big data).

Ποιός φυσικά θα φανταζόταν κάποτε να βλέπεις ιατρούς να παρατούν την πρακτική τους εξάσκηση για να γίνουν ...YouTubers. Τώρα βέβαια θα πει κάποιος ότι εδώ βγάζουν χρήματα οι Tarot readers στο YouTube, δεν θα βγάζουν ιατροί που στο κάτω-κάτω έχουν και πραγματικές ικανότητες να συνεισφέρουν payable content στο SkillShare;

Ένα βουνό λοιπόν αυτή η δυσοσμία των απαίδευτων influencers του IG, το οποίο αναγκαστικά θα ανεβούμε παρακολουθώντας την αγορά και το οποίο μετά θα αφήσουμε πίσω.

- Το quick strap change ως concept θα χρησιμοποιηθεί πολύ περισσότερο. Το έκανε η VC, πέρυσι το υιοθέτησαν η ΑΡ και η IWC, το βάζει στο πρόγραμμα σιγά-σιγά κι η Ω, κ.ο.κ. Θα πάει και πιό κάτω η δουλειά λοιπόν, σε κατασκευαστές και μοντέλα χαμηλότερου κόστους κτήσης.

-  Το κομμάτι του retail είναι, πιστεύω, σε φθίνουσα πορεία. Αν παρατηρήσει κανείς συστηματικά το πώς αλλάζει ο χάρτης του retail συνολικά σε μεγάλες, μοντέρνες, πόλεις θα δει πως λ.χ. στο Λονδίνο το συγκεκριμένο segment οδηγείται σε αφανισμό. Εξαφανίζονται τα καταστήματα στο όποιο high street, με γοργό ρυθμό. Αλλάζουν τα πράγματα.

Όλο αυτό φυσικά θα έλθει κάποτε και στην Ελλάδα, όπως γίνεται με κάθε τι άλλο. Όμως αυτό έχει μικρή σημασία, το θέμα είναι πού πάνε τα πράγματα globally (είμαστε πολίτες του κόσμου). Οι μεγάλες (σε όνομα) εταιρείες ωρολογοποιΐας έχουν λοιπόν προετοιμαστεί για την τάξη πραγμάτων που έρχεται. Συμμαζεύουν το retail network τους, επεκτείνουν προσεκτικά τις ιδιόκτητες μπουτίκ ανά τον κόσμο, όπως κι ενισχύουν κατά δύναμη ή ανά περίσταση το on-line shopping.

- Άλλο ένα σημείο το οποίο θέλει αλλαγή είναι ο υπέρμετρος συντηρητισμός του συγκεκριμένου industry. Οι λεγόμενοι μεγάλοι τρεις (PP, AP, VC) όπως κι οι λοιποί που είναι μέσα στις 10 πρώτες εταιρείες, λειτουργούν πραγματικά δεινοσαυρικά.

Μεγάλες καθυστερήσεις, ενίοτε, σε παροχή διαθέσιμων αξεσουάρ (λ.χ. λουριά), ή σχετικά με τη διάρκεια συντήρησης, κι όλα αυτά από εταιρείες που πωλούν προϊόντα πολυτελείας.

Αξέχαστο το τόλμημα της Moser πριν κάποια χρόνια που έστησε ένα concept watch με στοιχεία από Patek, Royal Oak, κλπ., για να πέσουν άμεσα τα τηλεφωνήματα οργής απ'τους μεγάλους και το όλο concept να αποσυρθεί σε 24 ώρες.... Μέγα δείγμα θάρρους όμως τότε από τα παιδιά της Moser να ταράξουν τα νερά, και μπράβο τους.

Εδώ όμως δεν βλέπω πολλές αλλαγές, όσο κι αν έχουμε εδώ και χρόνια στη σκηνή τους independents. Επικρατεί τρομακτικά υπέρμετρος συντηρητισμός στην Ελβετία, ειδικά σε μεγάλα και παραδοσιακά ονόματα. Εσωτερικά όλα αυτά, κι ας πλασάρονται στην αγορά με πρωτοποριακές ή φαντασμαγορικές διαφημίσεις. Αυτή είναι η πραγματικότητα, και αν ποτέ αρχίσει αυτό να βελτιώνεται θα πάρει χρόνο πολύ πιστεύω.

- Σχεδιαστικά είναι σημαντικό να πάνε εμπρός τα πράγματα, αλλά τέτοιες αλλαγές δεν συμβαίνουν συχνά (ιστορικά). Ένας Genta δηλαδή δεν έρχεται κάθε δεκαετία. Όμως παραδείγματα όπως το Octo Finissimo της Bulgari μας δίνουν ελπίδα για μελλοντικά classics που έχουν φρέσκο αέρα πάνω τους. Η ζωή δεν πάει εμπρός με re-editions πιλότων ή Autavia.

Φωτεινή εξαίρεση εταιρείες όπως η Cartier που κρατά στα χέρια της αστείρευτη δύναμη για να βγάλει απ'τα συρτάρια όποιο 100-ετές σχέδιό της θέλει και να το φρεσκάρει τόσο διακριτικά που να δείχνει πάλι πραγματικά νέο. Επίσης, ο θεσμός του GPHG θα συνεχίσει να βοηθά στην επίδειξη και προώθηση καινοτόμων τεχνολογικών λύσεων ή πατεντών σε κάσες, μηχανισμούς.

Επίσης, μιας κι ανεφέρθη ήδη, παρομοίως θετικό η παρατεταμένη είσοδος εταιρειών ειδών πολυτελείας στο χώρο της ωρολογοποιΐας, βλέπε Hermes. Το τελευταίο τους design (Η08) είναι ανανεωτικό σχεδιαστικά, πρακτικά τολμηρό από πλευράς υλικών, έξυπνο στη χρήση του quick strap change, και με αξιοπρεπέστατους μηχανισμούς.

- Στον τομέα των υλικών πάντα γίνεται πρόοδος, όμως κι εδώ δεν πάνε γρήγορα τα πράγματα (όχι ότι είναι οικονομικά εύκολο). Ωραίες αυτές οι νέες προσμίξεις της Ω για κάσες με χρυσό και copper, το τιτάνιο πάντα στο προσκήνιο για κάτι διαφορετικό, το tantalum μονίμως δύσκολο να δουλευτεί (αν το δεις όμως in real life είναι κάτι ξεχωριστό), και τα κεραμικά / fiberglass θα φθηναίνουν σταδιακά με πιό εκτεταμένη χρήση από μεγαλύτερη μερίδα κατασκευαστών.
Στάλθηκε από: Argo982001
« στις: Ιανουάριος 24, 2022, 14:53:48 μμ »



Πολλές είναι οι καλές εταιρείες μεγάλης ή μαζικής παραγωγής, που κάνουν πολύ σοβαρή δουλειά αλλά ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος και οι κορυφαίες θέσεις καβατζωμένες  από μεγαθήρια (Rolex/Tudor - Omega) που έχουν κάνει "κατάληψη" στις συνειδήσεις του κόσμου...και αυτό είναι πολύ δύσκολο έως αδύνατον να αντιστραφεί από την Zenith, την Breitling, την IWC κτλ. σε σύντομο χρονικό διάστημα, δηλαδή τα επόμενα 5-10 χρόνια ας πούμε. Μακάρι να κάνω λάθος.

Zenith ,Breitling δεν πρόκειται να φτάσουν στη συνείδηση και στο γνωστικό επίπεδο του κόσμου στα επίπεδα της Rolex , Omega αλλά πιστεύω ακράδαντα πως θα ανέβουν παρα πολύ σε σχέση με το που είναι σήμερα και αναφέρομαι στο άμεσο μέλλον.Ήδη είναι πολύ ανεβασμένες.Το νέο defy που παρουσίασε σήμερα η ζενίθ ενισχύει την άποψη μου.Breitling ακολουθεί λίγο αργότερα με τα νέα release .
IWC από την άλλη όχι,δεν βλέπω κάτι το ιδιαίτερο. ο Grainger-Herr ψιλό ύπνος είναι.
Στάλθηκε από: blah
« στις: Ιανουάριος 24, 2022, 11:20:56 πμ »

Εδω να προσθεσω και την Hermes που κανει αθορυβη και σοβαρη δουλεια. το Slim d'Hermes ειναι απο τα πιο ομορφα ρολογια αυτη την στιγμη (κατ'εμε).
Γενικά εταιρίες που αρκετοί θα έβαζαν στην κατηγορία fashion ή jewellery αν είναι σε καλή διάθεση κάνουν εξαιρετική δουλειά στα ρολόγια.

Hermes συμφωνώ, Bulgari φυσικά, Chanel (το Monsieur πήγαινα εύκολα ταμείο) βγάζουν εξαιρετικά κομμάτια και μάλιστα με δικές του (εντάξει, ή exclusive) μηχανές.
Στάλθηκε από: _Rhun_
« στις: Ιανουάριος 24, 2022, 10:57:54 πμ »

Αυτό που θα γράψω τώρα βέβαια, είναι καθαρά προσωπική εκτίμηση και άποψη.
Πιστεύω θα υπάρξουν κάποιες εταιρίες όπου θα γίνουν πρώτα ονόματα, ενώ σήμερα δεν τους δίνουμε πολύ σημασία. Τα πιο τρανταχτά ονόματα, όπου μελλοντικά αν συνεχίσουν έτσι θα μεγαλουργησουν είναι η Chopard και Montblanc, ειδικά η 2η με την αναβιωση των μηχανισμών Minerva, με τους χρονογραφους που έχει στη σημερινή της γκάμα, ακόμα και monopusher έχει, είναι προορισμενες για μεγαλεία.

Στάλθηκε από το SM-N986B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Εδω να προσθεσω και την Hermes που κανει αθορυβη και σοβαρη δουλεια. το Slim d'Hermes ειναι απο τα πιο ομορφα ρολογια αυτη την στιγμη (κατ'εμε).
Στάλθηκε από: _Rhun_
« στις: Ιανουάριος 24, 2022, 10:55:19 πμ »

Την όλη φάση του insta

(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)


κριμα που δεν υπαρχει reaction emoji ''ξερναω''  :D

Στάλθηκε από: Argo982001
« στις: Ιανουάριος 24, 2022, 09:23:36 πμ »

Την όλη φάση του insta

(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)
Εντάξει,βρήκες κι εσυ τώρα ρολόι και άτομο  :) .
Αλλά γενικά αυτό είναι το μέσο πλέον να διαφημιστείς. Το γελοίο όμως ,για να μην είμαι πνεύμα αντιλογίας ,είναι το ποιοι έχουν γινει influencer στο insta. Δυστυχώς ,αλλά ανέκαθεν ο κόσμος έχει τη τάση να κάνει κάτι τα τίποτα .
Από τις εταιρίες χρειάζεται προσοχή το ποιους θα επιλέγουν για την προώθηση των προϊόντων τους γιατί ταυτίζονται με τα άτομα αυτά.
Στάλθηκε από: oikonikos
« στις: Ιανουάριος 24, 2022, 09:08:36 πμ »

Μάλλον δε θα κατάλαβα καλά. Αρα θεωρείς γελοίους τους τρόπους προώθησης των προϊόντων σήμερα ;
Την όλη φάση του insta

Στάλθηκε από: george_
« στις: Ιανουάριος 24, 2022, 09:07:09 πμ »

Το smartwatch δε θα αντικαταστήσει το luxury .Ίσα ίσα που θα ξαναπώ,μαθαίνει την έννοια του ρολογιού στον καρπό σε μια γενιά που χρησιμοποιούσε μόνο το κινητό για να βλέπει την ώρα.
θα αντικαταστήσει τα ρολόγια των πολλών
Στάλθηκε από: Makis2020
« στις: Ιανουάριος 24, 2022, 09:00:25 πμ »

Two-tone
Στάλθηκε από: Argo982001
« στις: Ιανουάριος 24, 2022, 08:58:10 πμ »

Το αντίθετο πιστεύω, νέα εποχή,νέες συνήθειες, πολύ πιο πρακτικό και φτηνο το smartwatch
Το smartwatch δε θα αντικαταστήσει το luxury .Ίσα ίσα που θα ξαναπώ,μαθαίνει την έννοια του ρολογιού στον καρπό σε μια γενιά που χρησιμοποιούσε μόνο το κινητό για να βλέπει την ώρα.
Στάλθηκε από: george_
« στις: Ιανουάριος 24, 2022, 08:56:14 πμ »

Αυτό είναι σωστό.Το smartwatch βάζει το ρολόι στον καρπό μιας γενιάς που αλλοιώς δε θα φόραγαν ποτέ .Τους μαθαίνει να φοράνε ρολόι και μόνο κακό δεν κάνει στο ακριβό .Το ακριβό ρολόι δεν χάνει από την έλευση των smartwatch .
Το αντίθετο πιστεύω, νέα εποχή,νέες συνήθειες, πολύ πιο πρακτικό και φτηνο το smartwatch
Στάλθηκε από: Argo982001
« στις: Ιανουάριος 24, 2022, 08:46:36 πμ »

Οι τάσεις που ακολουθούν, όχι οι boutiques
Μάλλον δε θα κατάλαβα καλά. Αρα θεωρείς γελοίους τους τρόπους προώθησης των προϊόντων σήμερα ;
Στάλθηκε από: Argo982001
« στις: Ιανουάριος 24, 2022, 08:44:18 πμ »

Η άλλη άποψη την οποία έχει μοιραστεί μαζί μου άνθρωπος της "αγοράς" είναι ότι τα smartwatches ναι μεν αυξάνονται εκθετικά, αλλά για πολύ κόσμο είναι το entry drug. Άνδρες και γυναίκες που δεν φορούσαν τίποτα, εισάγονται στο ρολόι με το smartwatch, γλυκαίνονται και κατόπιν αποκτούν το πρώτο "καλό" μηχανικό. Αξιοσημείωτο ποσοστό αυτών επιστρέφουν και για δεύτερο ή και τρίτο ρολόι.
Αυτό είναι σωστό.Το smartwatch βάζει το ρολόι στον καρπό μιας γενιάς που αλλοιώς δε θα φόραγαν ποτέ .Τους μαθαίνει να φοράνε ρολόι και μόνο κακό δεν κάνει στο ακριβό .Το ακριβό ρολόι δεν χάνει από την έλευση των smartwatch .
Στάλθηκε από: Argo982001
« στις: Ιανουάριος 24, 2022, 08:42:05 πμ »

Μεταξύ του κινητού, του smartwatch, του gshock και του φθηνού κινεζικού αυτόματου, το ακριβό αυτόματο/μηχανικό ρολόι θα πάρει και επίσημα τη θέση του κοσμήματος και της επίδειξης οικονομικής και κοινωνικής καταξίωσης. Οπότε η προβολή μέσω του πιο επίκαιρου μέσου τη εποχής θα είναι μονόδρομος. Αν ο κόσμος ακολουθεί Insta και influencers εκεί θα πρέπει να απευθυνθούν οι εταιρίες.
Αυτό δεν είναι το Ελβετικό (και όχι μόνο) ρολόι από μια τιμή και πάνω τα τελευταία 30 χρόνια ; Για να μη πω ανέκαθεν ; :)
Στάλθηκε από: blah
« στις: Ιανουάριος 24, 2022, 08:40:57 πμ »

Η άλλη άποψη την οποία έχει μοιραστεί μαζί μου άνθρωπος της "αγοράς" είναι ότι τα smartwatches ναι μεν αυξάνονται εκθετικά, αλλά για πολύ κόσμο είναι το entry drug. Άνδρες και γυναίκες που δεν φορούσαν τίποτα, εισάγονται στο ρολόι με το smartwatch, γλυκαίνονται και κατόπιν αποκτούν το πρώτο "καλό" μηχανικό. Αξιοσημείωτο ποσοστό αυτών επιστρέφουν και για δεύτερο ή και τρίτο ρολόι.
Στάλθηκε από: blah
« στις: Ιανουάριος 24, 2022, 08:35:58 πμ »

Σίγουρα θα ενταθεί το φαινόμενο του Instagram με διάφορους celebrities και influencers οι περισσότερες εταιρείες έχουν ακολουθήσει την τάση με boutique, γελοίες κατ'εμε, ιδανικές όμως για φωτογραφήσεις
Μεταξύ του κινητού, του smartwatch, του gshock και του φθηνού κινεζικού αυτόματου, το ακριβό αυτόματο/μηχανικό ρολόι θα πάρει και επίσημα τη θέση του κοσμήματος και της επίδειξης οικονομικής και κοινωνικής καταξίωσης. Οπότε η προβολή μέσω του πιο επίκαιρου μέσου τη εποχής θα είναι μονόδρομος. Αν ο κόσμος ακολουθεί Insta και influencers εκεί θα πρέπει να απευθυνθούν οι εταιρίες.
Στάλθηκε από: george_
« στις: Ιανουάριος 24, 2022, 08:33:05 πμ »

Όσο συρρικνώνεται το μερίδιο τους στην αγορά, τόσο θα έχεις αυξήσεις
Στάλθηκε από: Spyoly
« στις: Ιανουάριος 24, 2022, 08:24:24 πμ »

Τα επόμενα χρόνια η τάση των εταιρειών να αυξάνουν τις τιμές 5-10% και τόσο και λιγάκι πιστεύω θα επικρατήσει καθολικά .😳😆
Στάλθηκε από: george_
« στις: Ιανουάριος 24, 2022, 01:12:42 πμ »

Αυτό που θα γράψω τώρα βέβαια, είναι καθαρά προσωπική εκτίμηση και άποψη.
Πιστεύω θα υπάρξουν κάποιες εταιρίες όπου θα γίνουν πρώτα ονόματα, ενώ σήμερα δεν τους δίνουμε πολύ σημασία. Τα πιο τρανταχτά ονόματα, όπου μελλοντικά αν συνεχίσουν έτσι θα μεγαλουργησουν είναι η Chopard και Montblanc, ειδικά η 2η με την αναβιωση των μηχανισμών Minerva, με τους χρονογραφους που έχει στη σημερινή της γκάμα, ακόμα και monopusher έχει, είναι προορισμενες για μεγαλεία.

Στάλθηκε από το SM-N986B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τι περιμένεις να δεις δηλαδή?
Στάλθηκε από: oikonikos
« στις: Ιανουάριος 23, 2022, 23:59:41 μμ »

Γιατί γελοίες οι boutique ;

Οι τάσεις που ακολουθούν, όχι οι boutiques
Στάλθηκε από: pasas21
« στις: Ιανουάριος 23, 2022, 23:28:49 μμ »

Μπα τπτ συγκλονιστικο . Άλλη μια κόπια του royal oak. όπως το laureato, το ingenieur κ.α.
Για το alpine eagle λεω :)
Στάλθηκε από: Dimitris Real
« στις: Ιανουάριος 23, 2022, 23:25:13 μμ »

Είμαστε σε μία παρατεταμένη περίοδο όπου η τάσεις είναι πολύ συγκεκριμένες...σπορ ατσάλινα ρολόγια και αναβιώσεις μοντέλων από τις δεκαετίες 60 - 70. Όλο αυτό έχει αρχίσει να κουράζει και αυτός είναι ο λόγος που έχουν αρχίζει να ανεβαίνουν και να γίνονται γνωστοί κάποιοι ανεξάρτητοι ωρολογοποιοί και ανεξάρτητες εταιρείες.

Πιστεύω ότι η αναζήτηση των συλλεκτών και ρολογόφιλων, που αυξάνονται συνέχεια, για νέες ιδέες και προκλήσεις θα οδηγήσει σε πρωτότυπα, μοντέρνα και φουτουριστικά σχέδια, νέα υλικά και πολύτιμα μέταλλα, όπως επίσης και σε αναβιώσεις μοντέλων από άλλες ακόμα παλαιότερες δεκαετίες που μπορεί να συνδυαστεί και με την επιστροφή των επίσημων - dress ρολογιών.

Πολλές είναι οι καλές εταιρείες μεγάλης ή μαζικής παραγωγής, που κάνουν πολύ σοβαρή δουλειά αλλά ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος και οι κορυφαίες θέσεις καβατζωμένες  από μεγαθήρια (Rolex/Tudor - Omega) που έχουν κάνει "κατάληψη" στις συνειδήσεις του κόσμου...και αυτό είναι πολύ δύσκολο έως αδύνατον να αντιστραφεί από την Zenith, την Breitling, την IWC κτλ. σε σύντομο χρονικό διάστημα, δηλαδή τα επόμενα 5-10 χρόνια ας πούμε. Μακάρι να κάνω λάθος.

Εταιρείες που πιστεύω:
Η. Moser & Cie, με πανέμορφα ρολόγια, πρωτότυπα σχέδια, εξαιρετικούς μηχανισμούς, πολύ δουλειά στο χέρι και έξυπνη, μοντέρνα προσσέγγιση στο μάρκετινγκ.
Girard Peregaux, που έχει αρχίσει να επενδύει στο όμορφο Laureato...και καλά κάνει...που έχει αρχίσει να το ζητάει ο κόσμος...και καλά κάνει.
Bulgari, με το ιδιαίτερο Genta design, που διχάζει και ιντριγκάρει, και τους απίστευτους λεπτούς μηχανισμούς.

Επόμενοι νέοι φοβεροί και τρομεροί ανεξάρτητοι...Rexhep Rexhepi και Czapek
Στάλθηκε από: Μεταλας
« στις: Ιανουάριος 23, 2022, 22:53:38 μμ »

 Εγω παλι βλεπω μακροπροθεσμα ,πολυ Smartwatch δυστυχως.
Οσο προχωραει η ζωη, ολα τα παραγομενα αντικειμενα και οι παροχες υπηρεσιων γινονται με φτηνα υλικα και της ξεπετας.
Στάλθηκε από: Argo982001
« στις: Ιανουάριος 23, 2022, 22:25:46 μμ »

Σίγουρα θα ενταθεί το φαινόμενο του Instagram με διάφορους celebrities και influencers οι περισσότερες εταιρείες έχουν ακολουθήσει την τάση με boutique, γελοίες κατ'εμε, ιδανικές όμως για φωτογραφήσεις
Γιατί γελοίες οι boutique ;
Στάλθηκε από: oikonikos
« στις: Ιανουάριος 23, 2022, 22:16:27 μμ »

Σίγουρα θα ενταθεί το φαινόμενο του Instagram με διάφορους celebrities και influencers οι περισσότερες εταιρείες έχουν ακολουθήσει την τάση με boutique, γελοίες κατ'εμε, ιδανικές όμως για φωτογραφήσεις
Στάλθηκε από: Argo982001
« στις: Ιανουάριος 23, 2022, 21:30:48 μμ »

Από τάσεις βλέπω οκ,διατηρηση της τωρινής τάσης των ατσάλινων σπορ μπρασελεδάτων αλλά βλέπω και πιο πολλούς χρονογράφους και πιο έντονα χρώματα και από εταιρίες που θα ανέβουν κι άλλο όλα μου τα λεφτά στη breitling και στη zenith .
Στάλθηκε από: Alexandros00
« στις: Ιανουάριος 23, 2022, 21:25:12 μμ »

 

Στάλθηκε από το SM-N986B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk