Απάντηση

Προσοχή! Ενώ διαβάζατε, 5 νέα μηνύματα δημοσιεύθηκαν. Ίσως θα θέλατε να αναθεωρήσετε την απάντησή σας.
Όνομα:
E-mail:
Τίτλος:
Εικονίδιο:

Περισσότερα Smileys [Άνοιγμα]
Τα επιπλέον Smileys, εμφανίζονται μέσα σε [img]..[/img].
Επαλήθευση:

Συντομεύσεις: Alt+s για αποστολή, Alt+p για προεπισκόπηση


Περίληψη θέματος

Στάλθηκε από: george_
« στις: Μάιος 15, 2024, 23:34:49 μμ »

Τώρα,το κατάλαβα!
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Μάιος 15, 2024, 23:32:23 μμ »

Το διάβασα,τώρα τι είπες Giorgos_I, εσύ ξέρεις

Αναφέρθηκα σε ότι ισχύει στις επιχειρησεις. Τι μετράνε. Υπάρχουν ΚΙ ( Key Indices ) διεθνών εφαρμογών που δείχνουν τις αποδόσεις. Μήλα με μήλα, αναπτήρες με αναπτήρες. Αλλιως, ΔΕΝ μετράμε. Κοροϊδευόμαστε.

Παράδειγμα . Για μια περίοδο 2 μηνών, κάνει η επιχείρηση Α μια εκπτωτική πολιτική, μείον 20 % στην τιμή κάποιου προϊόντος. Ας πούμε, ένα καθαριστικό σπιτιού, ξέρουν ότι οι μεγάλες αγορές γίνονται την ανοιξη, μετά τον χειμώνα, που γίνεται η χοντρή λάτρα του σπιτιού, και ανοίγουν και κάποια εξοχικά για το Πάσχα, προετοιμασία καλοκαιριού.

Μειώνοντας την τιμή, θα μειώσει τα έσοδα αλλά ελπίζει ότι θα αυξήσει τον αριθμό των τεμαχίων πώλησης.

Στοχεύει να προσελκύσει εκτός των ήδη πελατών που την προτιμούν, και άλλους, που δεν την ξέρουν / προτιμούν, αλλά θα ψωνίσουν λόγω έκπτωσης, οπότε θα την γνωρίσουν, και αν τους ικανοποιήσει η ποιότητα, μπορεί και να παραμείνουν σε αυτήν σαν πελάτες.

Στο τελος της προωθητικής ενέργειας, θα έχει αυξήσει το ποσοστό της σε αυτήν την κατηγορία προϊόντων ( niche market ), δηλαδή θα έχει πουλήσει παραπάνω από ότι θα πούλαγε χωρίς έκπτωση. Και διατηρεί την ελπίδα ότι κάποιοι μετά θα παραμείνουν.

Οπότε, τώρα εμείς, τι θα υπολογίσουμε ? οτι τα έσοδα έπεσαν ?  :( ή ότι πήραμε ένα επιπλέον ποσοστό της αγοράς του είδους ?

Αυτό εξήγησα παραπάνω, μην βλέπουμε μόνον τον τζίρο. Πρέπει να βλέπουμε και τα υπόλοιπα.


**** Ακούγεται σαν σεμινάριο, αλλά επειδή μας διαβαζουν αρκετοί, η εικόνα και οι πληροφορίες που αναρτάμε πρέπει να είναι κατα το δυνατόν σωστές.
Υπάρχει ιστορία, που ο ισχυρός ανταγωνιστής, κατέβασε τις τιμές και για μεγάλο χρονικό διάστημα ( είχε αποθεματικά ) και έφθειρε σημαντικά τους υπόλοιπους του τομέα σε σημείο που δεν συνηλθαν ποτέ, με αποτέλεσμα να γίνει κυρίαρχος στον τομέα και να καθορίζει τις εξελίξεις. 
Στάλθηκε από: george_
« στις: Μάιος 15, 2024, 23:04:11 μμ »

Το διάβασα,τώρα τι είπες Giorgos_I, εσύ ξέρεις
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Μάιος 15, 2024, 23:01:06 μμ »

O τζιρος ειναι αρκετα υποκειμενικός
Ο αριθμος των κομματιων ομως ειναι σαφης

Αλλο θέμα ο "τζίρος", άλλο οι "πωλήσεις" σε τεμάχια.

Ο "τζίρος" χοντρικά, ειναι όλο το ποσό που μπήκε στα ταμεία, ( θεωρητικά απο πωλήσεις γιατί μπορεί να προέρχεται και από άλλες πηγές )
Οι "πωλήσεις", δείχνουν την προτίμηση των αγοραστών, στα προϊόντα τους, αποκτηθέντα τεμάχια από καταναλωτές.

Ο συνδυασμός, δείχνει την απήχηση μιας φίρμας  στο κοινό ( πλατιές λαϊκές μάζες ) με τις προϋποθέσεις ότι τα προϊόντα διατίθενται ευρέως  ;)

Φυσικά, κυρίως ο αριθμός των πωλήσεων δημιουργεί τον τζίρο, αλλά αν ένα προϊόν κάνει 500.000 $ ανα τεμάχιο και πουλάνε 2, θα έχουν τζίρο 1.000.000 $, ενώ κάποιος άλλος, που πουλάει 100 $ ανα τεμαχιο, πρέπει να πουλήσει 10.000 τεμ. για τον ίδιο τζίρο.

Η σωστή σύγκριση απαιτεί συνδυασμό των δύο, αλλιως, τα νούμερα τεμαχίων, ή τζίρου, από μόνα τους είναι παραπλανητικά.
Το αυτό ισχύει σε όλα τα καταναλωτικά, από αυτοκίνητα και πλυντήρια, μέχρι μπυρες και οδοντόπαστες.

Και εδώ, δεν μπορεί κανείς να συγκρίνει την "λαϊκιά" Rolex με την ....αρχοντική ΡΡ, παρά μόνον σαν "εισροή" στο ταμείο που είναι 'παραπλανητική", μια και άλλη παραγωγή ( μεγαλύτερη ποσότητα - περισσότερα μοντέλα ) και μέση αξία ( μικρότερες τιμες ) έχουν τα προϊόντα της πρώτης, συγκρινόμενα με τα της δεύτερης.

Το Top-Selling θα ίσχυε, αν είχαν την ίδια παραγωγή ( μονάδες ) και με τις ίδιες μέσες τιμές, και το κοινό, επέλεγε την πρώτη έναντι της δεύτερης. Και επιπλέον, σε ιδίων χαρακτηριστικών μοντέλα.

Επειδή αυτά δεν ισχύουν, ο σωστός τίτλος επιχειρηματικά, θα ήταν η συγκριτική αναφορά απλως σαν revenue ( annual income ) και όχι top selling που οδηγεί στην κατανόηση από κάποιον τρίτο ότι η πρώτη, είναι η επιλογή έναντι των άλλων.
Στάλθηκε από: george_
« στις: Μάιος 15, 2024, 12:44:35 μμ »

Στάλθηκε από: george_
« στις: Μάρτιος 28, 2024, 02:49:47 πμ »

Δηλαδή,η Tudor πουλάει μεγαλύτερο αριθμό ρολογιών  από άλλες,αλλά έχει μικρότερο κέρδος σε κάθε ρολόι?
Στάλθηκε από: trelovet
« στις: Μάρτιος 27, 2024, 21:44:49 μμ »

H αλήθεια ειναι οτι ο τζιρος ενδιαφέρει τους πάντες  ;D
Στάλθηκε από: Beastaras
« στις: Μάρτιος 27, 2024, 20:37:24 μμ »

O τζιρος ειναι αρκετα υποκειμενικός
Ο αριθμος των κομματιων ομως ειναι σαφης

Ναι συμφωνώ, αλλά η λίστα βγαίνει βάσει του τζίρου, κάτι περισσότερο θα ξέρουν...
Στάλθηκε από: trelovet
« στις: Μάρτιος 27, 2024, 19:41:27 μμ »

O τζιρος ειναι αρκετα υποκειμενικός
Ο αριθμος των κομματιων ομως ειναι σαφης
Στάλθηκε από: Beastaras
« στις: Μάρτιος 26, 2024, 22:19:35 μμ »

Πτώση,είναι να πουλάς λιγότερα ρολογια,στην περίπτωση μας όμως,πουλάει περισσότερο

Δεν πάει όμως έτσι εδώ… η λίστα βγαίνει βάσει τζίρου και έτσι βγαίνουν οι 50 καλύτερες εταιρίες. Όποτε, η Tudor, έχει πτώση και ας πούλησε περισσότερα.
Στάλθηκε από: george_
« στις: Μάρτιος 26, 2024, 22:03:30 μμ »

Πτώση,είναι να πουλάς λιγότερα ρολογια,στην περίπτωση μας όμως,πουλάει περισσότερο 
Στάλθηκε από: Beastaras
« στις: Μάρτιος 26, 2024, 21:59:54 μμ »

Και από την 15η θέση, πήγε στην 17η… είναι ή δεν είναι πτώση αυτό;;;
Στάλθηκε από: george_
« στις: Μάρτιος 26, 2024, 19:30:06 μμ »

Από 230 χιλιαδες πήγε 255 χιλιάδες,που την είδες την πτώση?
Στάλθηκε από: Beastaras
« στις: Μάρτιος 26, 2024, 16:55:43 μμ »

255.000 ρολογια,είναι πολύ καλό νούμερο

Ναι αλλά είχε πτώση… οι αριθμοί το λένε, όχι εγώ..;)
Στάλθηκε από: george_
« στις: Μάρτιος 26, 2024, 08:21:31 πμ »

255.000 ρολογια,είναι πολύ καλό νούμερο
Στάλθηκε από: Beastaras
« στις: Μάρτιος 26, 2024, 08:04:30 πμ »

Στον πίνακα,βλέπω αύξηση πωλήσεων για την Tudor

Ναι αλλά έπεσε δυο θέσεις, νομίζω, με πέρυσι..;)
Στάλθηκε από: george_
« στις: Μάρτιος 26, 2024, 00:09:29 πμ »

Στον πίνακα,βλέπω αύξηση πωλήσεων για την Tudor
Στάλθηκε από: george_
« στις: Μάρτιος 26, 2024, 00:08:03 πμ »

Δεν νομίζω
Στάλθηκε από: trelovet
« στις: Μάρτιος 25, 2024, 20:44:55 μμ »

Υπάρχει αραγε τετοιος πίνακας για τους Ιαπωνες ή για τις fashion brands  ?
Θα ειχε πολυ ενδιαφέρον
Στάλθηκε από: george_
« στις: Μάρτιος 25, 2024, 06:17:38 πμ »

Στάλθηκε από: george_
« στις: Φεβρουάριος 03, 2024, 04:47:10 πμ »

Στάλθηκε από: george_
« στις: Ιούλιος 22, 2023, 11:02:42 πμ »

Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιούνιος 26, 2023, 22:35:47 μμ »

Καλησπέρα σας! Ελπίζω να γράφω σε σωστό νήμα για μία ερώτηση που έχω. 
Μπορεί να προκληθεί φθορά σε μηχανισμό, στη λειτουργία κορόνας, εάν ο μηχανισμός δεν έχει πρώτα κουρδιστεί; δηλ. αν γίνει άμεσα ρύθμιση ώρας ή ημερομηνίας, ακόμα κι αν ακολουθούμε τη σωστή διαδικασία (αποφυγή της περιοχής 9μμ - 3πμ, σωστή/προσεκτική διαδικασία ανοίγματος βιδωτής κορόνας κ.ο.κ. ).

Το είχα δει σαν θέμα σε σχετική συζήτηση, περί σωστής συντήρησης αυτόματου μηχανισμού, το πρόσεξα κι εγώ σε μηχανισμό ΕΤΑ, όπου το ρολόι ήταν αφόρετο, μεγαλούτσικο διάστημα σε αδράνεια (περίπου 4 μήνες), όπου, χωρίς να κουρδίσω, έπιασα να ρυθμίζω ημερομηνία και η κορόνα έπεφτε σε κενό στα πρώτα βήματα της ρύθμισης, το ίδιο έγινε και στη ρύθμιση ώρας. Όταν σταμάτησα την όλη διαδικασία και κούρδισα το ρολόι τότε το πρόβλημα χάθηκε. Να πω επίσης πως το ρολόι ήταν καινούριο.

Καμμία ζημιά. Δεν έχει σχέση το κούρδισμα με τις ρυθμίσεις.

Απλώς, η κορώνα επενεργεί στην κίνηση των δεικτών ή τον μηχανισμό της ημερομηνίας, ανεξάρτητα από το αν δουλεύει η όχι το ρολόι.

Καλό είναι που και που το ρολόι να λειτουργήσει για να κατανέμονται τα λάδια, αν έχει μείνει και τίποτα.
Στάλθηκε από: george_
« στις: Ιούνιος 26, 2023, 22:15:52 μμ »

Όταν δεν το φοράς καιρό, θέλει κούρδισμα
Στάλθηκε από: Ef.orange
« στις: Ιούνιος 26, 2023, 21:59:58 μμ »

Καλησπέρα, αγαπητέ @george_ ! ευχαριστώ για την απάντηση. Ομολογώ πως δεν ξέρω βασικά πράγματα. Το πρόσεξα μάλιστα ξανά, και σχετικά πρόσφατα, σε TAG Heuer calibre 5, (στην ουσία ΕΤΑ κι αυτό), μετά από τεχνικό έλεγχο (περίπου επταετίας ρολόι), και το ρολόι ήταν άψογο.
Στάλθηκε από: george_
« στις: Ιούνιος 26, 2023, 21:42:54 μμ »

Θέλει κουρδσμα
Στάλθηκε από: Ef.orange
« στις: Ιούνιος 26, 2023, 21:35:19 μμ »

Καλησπέρα σας! Ελπίζω να γράφω σε σωστό νήμα για μία ερώτηση που έχω. 
Μπορεί να προκληθεί φθορά σε μηχανισμό, στη λειτουργία κορόνας, εάν ο μηχανισμός δεν έχει πρώτα κουρδιστεί; δηλ. αν γίνει άμεσα ρύθμιση ώρας ή ημερομηνίας, ακόμα κι αν ακολουθούμε τη σωστή διαδικασία (αποφυγή της περιοχής 9μμ - 3πμ, σωστή/προσεκτική διαδικασία ανοίγματος βιδωτής κορόνας κ.ο.κ. ).

Το είχα δει σαν θέμα σε σχετική συζήτηση, περί σωστής συντήρησης αυτόματου μηχανισμού, το πρόσεξα κι εγώ σε μηχανισμό ΕΤΑ, όπου το ρολόι ήταν αφόρετο, μεγαλούτσικο διάστημα σε αδράνεια (περίπου 4 μήνες), όπου, χωρίς να κουρδίσω, έπιασα να ρυθμίζω ημερομηνία και η κορόνα έπεφτε σε κενό στα πρώτα βήματα της ρύθμισης, το ίδιο έγινε και στη ρύθμιση ώρας. Όταν σταμάτησα την όλη διαδικασία και κούρδισα το ρολόι τότε το πρόβλημα χάθηκε. Να πω επίσης πως το ρολόι ήταν καινούριο.
Στάλθηκε από: george_
« στις: Ιούνιος 08, 2023, 01:21:18 πμ »

Το μηχάνημα για τον απομαγνητισμο

Στάλθηκε από: george_
« στις: Μάιος 26, 2023, 06:40:28 πμ »

Στάλθηκε από: george21
« στις: Σεπτέμβριος 20, 2022, 19:29:26 μμ »

https://postimg.cc/G86WC9Dn/efb37141
poio roloi foraei o proedros;