...η αύξηση των κυλίνδρων, σε δεδομένα κυβικά που έως πρόσφατα υφίσταντο σε μονο-δι-κύλινδρα, είναι αναπόφευκτη, επειδή λόγω αυστηρών προδιαγραφών αντιρύπανσης, απαιτείται εξαιρετική ακρίβεια στο εγχυόμενο καύσιμο.
Και η ανταπόκριση στην άμεση παροχή ισχύος / οικονομία, προϋποθέτει μικρά βολάν και μικρές μάζες εμβόλων.
Βάλτα και τα δύο μαζί, και...................
Από την άλλη, επειδή το κοινό θέλει κάποια χαρακτηριστικά, ( ήχο-ταλάντωση ), ή οι σχεδιαστικές φόρμες απαιτούν συγκεκριμένα πλάτη-μήκη, κάπου εκεί "παίζουν" και οι αποφάσεις, τι να τους παραδώσουμε τελικά ( στους πελάτες ).
Ο ήχος διορθώνεται με διαφράγματα, η ταλάντωση με αντίβαρα ( ...που ρυθμίζονται κιόλας
), οπότε κοιτάμε την σχεδιαστική / κατασκευαστική ευκολία, το βάρος, και ακόμα και την εμφάνιση.
Εχουμε να δούμε πολλά, που θα τα καθορίζουν οι εκάστοτε περιβαντολογικές απαιτήσεις.
Ηδη είδαμε υγρόψυξη και ψεκασμούς, που ήταν απαραίτητα, ακόμα και σε μικρούς κινητήρες, για να "περνάνε" τους περιορισμούς.
(Δεν θέλω να αναπτυχθώ στην τεχνολογία κινητήρων, γιατί είναι πολλά τα τεχνικά, και δεν είναι εύκολο μέσα από απλές αναρτήσεις ).