Αποστολέας Θέμα: Το αγαπημένο μας δίκυκλο  (Αναγνώστηκε 72013 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος Giorgos_I

  • Legend
  • *****
  • Μηνύματα: 38005
  • Γηράσκω ἀεὶ διδασκόμενος
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #180 στις: Μάρτιος 11, 2017, 14:53:16 μμ »
...η αύξηση των κυλίνδρων, σε δεδομένα κυβικά που έως πρόσφατα υφίσταντο σε μονο-δι-κύλινδρα, είναι αναπόφευκτη, επειδή λόγω αυστηρών προδιαγραφών αντιρύπανσης, απαιτείται εξαιρετική ακρίβεια στο εγχυόμενο καύσιμο.

Και η ανταπόκριση στην άμεση παροχή ισχύος / οικονομία, προϋποθέτει μικρά βολάν και μικρές μάζες εμβόλων.

Βάλτα και τα δύο μαζί, και................... 8)

Από την άλλη, επειδή το κοινό θέλει κάποια χαρακτηριστικά, ( ήχο-ταλάντωση ),  ή οι σχεδιαστικές φόρμες απαιτούν συγκεκριμένα πλάτη-μήκη, κάπου εκεί "παίζουν" και οι αποφάσεις, τι να τους παραδώσουμε τελικά ( στους πελάτες ).

Ο ήχος διορθώνεται με διαφράγματα, η ταλάντωση με αντίβαρα ( ...που ρυθμίζονται κιόλας  ;) ), οπότε κοιτάμε την σχεδιαστική / κατασκευαστική ευκολία, το βάρος, και ακόμα και την εμφάνιση.

Εχουμε να δούμε πολλά, που θα τα καθορίζουν οι εκάστοτε περιβαντολογικές απαιτήσεις.

Ηδη είδαμε υγρόψυξη και ψεκασμούς, που ήταν απαραίτητα, ακόμα και σε μικρούς κινητήρες, για να "περνάνε" τους περιορισμούς.

(Δεν θέλω να αναπτυχθώ στην τεχνολογία κινητήρων, γιατί είναι πολλά τα τεχνικά, και δεν είναι εύκολο μέσα από απλές αναρτήσεις ).
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Ο σιωπών συναινεί.

Του Ξέρξου γράψαντος ''πέμψον τά όπλα'' αντέγραψε, "μολών λαβέ".

The only difference between men and boys is the price of the toys.


Αποσυνδεδεμένος STF

  • Members+
  • VIP Member
  • ****
  • Μηνύματα: 4637
  • Vintage Omega Seamaster '69 Calibre 601
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #181 στις: Μάρτιος 11, 2017, 14:56:55 μμ »
Με το πέρασμα των ετών πολλά On/Off έγιναν δικύλινδρα.
Αν μιλάμε όμως για Off/On η καλύτερη επιλογή είναι το μονοκύλινδρο και οι τροχοί να είναι 21 μπροστά και 18 πίσω. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι το ΚΤΜ 690 Enduro και το Husqvarna 701 (υσιαστικά το ίδιο μηχανάκι είναι αυτά τα δυο). Ακολουθεί το μονοκύλινδρο Tenere με σχετικό μειονέκτημα τον 17άρι τροχό πίσω. Τα δυο πρώτα είναι 70/30 όπου 70 χώμα και 30 άσφαλτο, ενώ το Tenere είναι ο ορισμός του 50/50.
Ο μονοκύλινδρος κινητήρας στο χώμα σκάβει και ξεκολλάει πολύ πιο καλά στα δύσκολα κομμάτια, αποτέλεσμα ισχυρής ροπής από πολύ χαμηλά.
Δυστυχώς οι προδιαγραφές της ΕΕ κατευθύνουν σε περισσότερους κυλίνδρους.

Οι On/Off με τα δικύλινδρα μοτέρ τα καταφέρνουν στο χώμα αλλά το αίμα τους θα το πάρουν πίσω στην άσφαλτο. Ηλεκτρικό μοτέρ σε σχέση με τα μονοκύλινδρα, υψηλότερη μέση ωριαία ταχύτητα και συνήθως καλύτερη σέλα. Το πρόβλημα ήταν συνήθως οι μικροί τροχοί με τις χυτές ζάντες και οι ελλιπείς διαδρομές στις αναρτήσεις. Η μόνη εταιρεία που έπαιζε με χωμάτινες αξιώσεις στη κατηγορία ήταν η KTM, όμως πρέπει να είσαι μονίμως με το χέρι στη τσέπη (για πολλούς και διάφορους λόγους).
Το νέο Africa και αυτό που υπόσχεται το T7 είναι πιο κοντά στα Ελληνικά δεδομένα, ιδιαίτερα σήμερα.
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος jiorg

  • Members+
  • VIP Member
  • ****
  • Μηνύματα: 4452
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #182 στις: Μάρτιος 11, 2017, 19:21:19 μμ »
[quote author=STF
Το νέο Africa και αυτό που υπόσχεται το T7 είναι πιο κοντά στα Ελληνικά δεδομένα, ιδιαίτερα σήμερα.
[/quote]

Εχεις δικιο Στεφανε, οσον αφορα στη χρηστικοτητα.
Για τα οικονομικα δεδομενα ομως, ειναι......πολυ μακρια.

friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος harolagoha

  • Master
  • ****
  • Μηνύματα: 12096
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #183 στις: Μάρτιος 11, 2017, 22:39:04 μμ »
Σωστα τα περιεγραψε ο Στεφ, αναλυτικα και ωραια..Βεβαια αν και ποτε δεν ημουν φαν του εντουρο καθως το υψος μου (1.73) δεν με βοηθουσε ιδιαιτερα καθως στην πρωτη μου επαφη με ενα σκληροπυρηνικο μονοκυλινδρο husaberg 650 την ακουσα ασχημα :D Και εκει που θα πρεπε να καταπιαστω με τα naked (ημουν ενα βημα πριν να κλεισω το gsr600) τελικα κολλησα με τα ον-οφ και τα εκτιμησα για τον διττο υους χαρακτηρα..Το νεο αφρικα μαθαινω απ τα διαφορα τεστ οτι ειναι το ideal μοτο για την Ελλαδα αλλα τα βαλαντια ειναι πολλα..Παντως παρολα τα αρνητικα μιας μηχανης (παθητικη ασφαλεια κλπ) το συναισθημα που ζεις οταν την καβαλας ειναι απεριγραπτο..


friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Παμε μονο Ελβετια...

Συνδεδεμένος Giorgos_I

  • Legend
  • *****
  • Μηνύματα: 38005
  • Γηράσκω ἀεὶ διδασκόμενος
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #184 στις: Μάρτιος 11, 2017, 23:22:12 μμ »

..Παντως παρολα τα αρνητικα μιας μηχανης (παθητικη ασφαλεια κλπ) το συναισθημα που ζεις οταν την καβαλας ειναι απεριγραπτο..


...είναι το μηχανικό άλογο, του άντρα κυνηγού, καβαλάρη  ;), κλπ

Τα αρχέγονα ένστικτα, βρίσκουν τον δρόμο της έκφρασης.

Δεν θα δείς εύκολα ,  μη φανατικό,  :-[ να καβαλάει μηχανές  :D :D :D

friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Ο σιωπών συναινεί.

Του Ξέρξου γράψαντος ''πέμψον τά όπλα'' αντέγραψε, "μολών λαβέ".

The only difference between men and boys is the price of the toys.


Αποσυνδεδεμένος Greg

  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 5202
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #185 στις: Ιούνιος 03, 2017, 20:41:22 μμ »
Και κάτι πιο vintage,για τους φίλους της μηχανής!!







Sent from my iPhone using Tapatalk
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

nicolasg

  • Επισκέπτης
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #186 στις: Ιούνιος 03, 2017, 21:11:14 μμ »
Και κάτι πιο vintage,για τους φίλους της μηχανής!!
(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)



Sent from my iPhone using Tapatalk
Αν και είμαι άσχετος από μηχανές....πανέμορφη!
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος Greg

  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 5202
    • Προφίλ
Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #187 στις: Ιούλιος 18, 2017, 14:40:44 μμ »



Sent from my iPhone using Tapatalk
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος Greg

  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 5202
    • Προφίλ
Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #188 στις: Ιούλιος 18, 2017, 14:43:50 μμ »





Sent from my iPhone using Tapatalk
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 18, 2017, 14:46:44 μμ από Greg »
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος harolagoha

  • Master
  • ****
  • Μηνύματα: 12096
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #189 στις: Ιούλιος 18, 2017, 14:52:49 μμ »
Οι δρομοι για την Ελλαδα ενδεικνυνται μονο για enduro! Ωραιο το ss αλλα εκτος του οτι θελει χερια γιατι το συγκεκριμενο ξυριζει θελει και χρονο+φραγκα για να γραφει χιλιομετρα! Να τα χαιρεσαι Γρηγορη και παντα ορθιος!!
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Παμε μονο Ελβετια...

Συνδεδεμένος Giorgos_I

  • Legend
  • *****
  • Μηνύματα: 38005
  • Γηράσκω ἀεὶ διδασκόμενος
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #190 στις: Ιούλιος 18, 2017, 15:29:45 μμ »
....δεν τα καβαλάει. Στην βιτρίνα είναι !  ;)

Και ναι, στην Ελλάδα, το καταλληλότερο είναι ενα enduro, από 50 μέχρι 5000 κυβικά   ??? ( ....λέμε τώρα ! )

Αναρτήσεις για πεζοδρόμια, χωματόδρομους, χάνδακες επί δημοσίων οδόνε και οδοστρωμάτωνε, τρύπες, εργα  ΔΕΗ ( Δεν Εχουμε Ηλεκτρικο ),ΟΤΕ ( Ουτε Τηλέφωνο Εχουμε ), ΟΥΛΕΝ ( Ολοι Υποφέρουμε Λογω Ελλειψης Νερού ) , Δήμων και Κοινοτήτων, παραλίες, και όλα τα σχετικά.

Υπάρχουν και τα ψευδο, και με αναλογίες 50-50 , ---> 90-10, βρίσκεις ότι θες, άμα ξέρεις, αλλά τα ψηλά τιμόνια είναι οι νικητές.



Ερημά μου νιάτα !  :'(
 

friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Ο σιωπών συναινεί.

Του Ξέρξου γράψαντος ''πέμψον τά όπλα'' αντέγραψε, "μολών λαβέ".

The only difference between men and boys is the price of the toys.


Αποσυνδεδεμένος Greg

  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 5202
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #191 στις: Ιούλιος 18, 2017, 15:34:52 μμ »
Χάρη,δεν είναι δικά μου!!..ανοίγει μια καινούργια έκθεση στο Μαρούσι,και μπούκαρα να βγάλω μερικές φωτο!!
Θα βγάλω και από κάτι παλιοGS!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος Greg

  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 5202
    • Προφίλ
Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #192 στις: Ιούλιος 18, 2017, 15:48:32 μμ »









Sent from my iPhone using Tapatalk
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 18, 2017, 15:54:08 μμ από Greg »
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος harolagoha

  • Master
  • ****
  • Μηνύματα: 12096
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #193 στις: Ιούλιος 18, 2017, 16:03:34 μμ »
Το gs1200 ειναι το χόλι γκρέιλ μου......αλλα πού τετοια γουστα ετσι οπως μας εχουν κανει.. :(  :'(
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Παμε μονο Ελβετια...

Αποσυνδεδεμένος Greg

  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 5202
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #194 στις: Ιούλιος 18, 2017, 16:09:02 μμ »
Για δες και αυτό!!





Sent from my iPhone using Tapatalk
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions