Αποστολέας Θέμα: Tudor  (Αναγνώστηκε 220344 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα. Αν σας αρέσει το θέμα, κάντε Like  

Συνδεδεμένος george_

  • Administrator
  • GWF
  • *****
  • Μηνύματα: 109956
  • kk
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3045 στις: Φεβρουάριος 12, 2020, 16:07:46 μμ »


Συνδεδεμένος ftir

  • Member
  • **
  • Μηνύματα: 459
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3046 στις: Φεβρουάριος 12, 2020, 17:29:09 μμ »

Συνδεδεμένος george_

  • Administrator
  • GWF
  • *****
  • Μηνύματα: 109956
  • kk
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3047 στις: Φεβρουάριος 12, 2020, 17:43:43 μμ »

Συνδεδεμένος george_

  • Administrator
  • GWF
  • *****
  • Μηνύματα: 109956
  • kk
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3048 στις: Φεβρουάριος 19, 2020, 12:43:24 μμ »




Tudor Oyster Prince Submariner Ref. 7016 at the National Navy UDT-SEAL Museum in Fort Pierce

Αποσυνδεδεμένος tolis

  • Member
  • **
  • Μηνύματα: 409
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3049 στις: Φεβρουάριος 20, 2020, 22:16:28 μμ »
Ένας τσάκαλος πωλητής που επιβιώνει χρόνια στην πιάτσα, λογικά θα έχει ορίσει κάποια στάνταρ στην πολιτική των αγοραπωλησιων του, όπως πχ το ύψος της μείωσης των αρχικών τιμών στην κάθε περίπτωση μεμονωμένα, την βαρύτητα στο είδος των πελατών που θα δοθεί (σταθεροί, περαστικοί) και πάντα σε συνάρτηση με το επιδιωκόμενο στόχο κέρδους που θα τον ικανοποιει..
Ο πωλητής δεν ειναι τόσο χαζός όσο θέλουμε "εμείς των φόρουμ" να πιστεύουμε..
Κάθε πωλητής έχει ορίσει ποιο είναι εκεινο το target group που θεωρεί ο ιδιος ότι θα του φέρει το προσδοκώμενο κέρδος και εκεί θα βασιστει...
Επίσης ο πωλητής γνωρίζει ότι ο "ψαγμενος" πελάτης, που ψάχνει με "ψειροσκοπιο" την χαμηλότερη δυνατή τιμή αποτελεί την μικρότερη μερίδα του πελατειακού του κοινού, και θεωρεί δεδομένο ότι δεν θα μπορεί να υπαρξει σταθερή σχέση με αυτό το αγοραστικό γκρουπ γιατί είναι πολύ πιθανό ότι θα τον "πουλήσει" για καποιον άλλον πωλητή που θα προσφέρει τιμή μειωμένη κατά ενα 50ρικο...Άρα μια τέτοια σχέση φαντάζει αμφίβολη..

 
Δυστυχώς δε θα βγει χαμένος. Θα τα πουλήσει  μια χαρά και σε ξένους τουρίστες.

Μιλούσα με έναν AD γνωστής εταιρίας στο κέντρο και μου έλεγε πόσο τον επηρεάζει αρνητικά που η εν λόγω εταιρία ανεβάζει τις τιμές της. Τα λόγια του ήταν: "μωρέ εντάξει, πουλάω σε ξένους και τουρίστες αλλά δεν συντηρείς μαγαζί έτσι. Πρέπει να έχεις και ντόπιους γιατί αυτοί είναι all-year-round".

Ο σωστός έμπορος καλλιεργεί σχέσεις. Το να πουλήσεις ένα αντικείμενο είναι εύκολο. Το να πουλήσεις ένα αντικείμενο και να βάλεις τις βάσεις για να πουλήσεις τα επόμενα n αντικείμενα είναι το κόλπο.

Υπάρχουν 2 ειδών πελάτες....αυτοί που αγοράζοντας ένα ρολόι, κάνουν το κέφι τους (για να μην το πω αλλιώς) και θα ξαναγοράσουν 2-3-4 ρολόγια και κοσμήματα...αυτοί κατά την γνώμη μου δεν θα έπρεπε να ''κλαίγονται'' για την έκπτωση (μεγάλε μην αγοράσεις 4ο ρολόι-αναφερόμαστε σε αντικείμενα από των τελευταίων προτεραιοτήτων- δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο θα έπρεπε να έχεις ΓΕΡΉ έκπτωση)

...και υπάρχουν και αυτοί (όπως εγώ) που θα πάρω 2-3 ακριβά ρολόγια σε βάθος 10ετιών. Και μόνο ένας τέτοιος πελάτης μπορεί να κλαίγεται, για την κατάσταση που επικρατεί με τις μηδαμινές προσφορές και την αντιμετώπισή τους από τους καταστηματάρχες, επειδή θέλει να αγοράσει κάποιο πολυπόθητο ρολόι.

Είναι απλά τα πράγματα: Απευθύνομαι σε έμπορο και σκοπεύω να κάνω εμπορική συναλλαγή (για αυτό πάω και όχι για να πιάσω γκόμενο τον πωλητή-πωλήτρια).

Αυτό που κάνω προσωπικά είναι το εξής:
λεω: θέλω να αγοράσω άμεσα το συγκεκριμένο ρολόι, έχω πάρει και άλλες προσφορές από άλλα καταστήματα (στην έρευνα που ήδη πραγματικά κάνω), ποιά είναι η καλύτερη προσφορά που θα μου κάνετε. Απλά πράγματα. Ούτε να παρακαλάω, ούτε τίποτα.
Έτσι, πολιτισμένα, πετυχαίνω εκπτώσεις άνω του 20%, χωρίς να χρειάζεται να κατεβάσω όλη τη βιτρίνα για να μου κάνει καλύτερη τιμή. Όλες οι υπόλοιπες ιστορίες, που ακούω και διαβάζω για πελάτες, οι οποίοι αγοράζουν πχ. συλλεκτικό ρολόι ή ένα diver επειδή δεν έχει κάποιο diver στη συλλογή του, πραγματικά είναι για ποπ-κορν

Εγω οταν πηγαινω σε καταστημα να ψωνισω εχω την δικη μου τακτικη.
Και λεω το εξης :  Γεια σας  επειδη  εχω πτηση με το ελικοπτερο μου για οσλο  και δεν εχω χρονο,  ενημερωστε με για την τιμη του ταδε μοντελου ρολογιου για να ξεφορτωθω τα χαρτονομισματα που εχω στην τσαντα μου...
Με το που ακουνε για χρημα στην τσεπη κατευθειαν μου δινουν εκπτωση χαλαρα 23-25% κατω.

Συνδεδεμένος george_

  • Administrator
  • GWF
  • *****
  • Μηνύματα: 109956
  • kk
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3050 στις: Φεβρουάριος 20, 2020, 22:28:28 μμ »
Στο τέλος αγοράζεις ή  την σκας με το ελικοπτερο?

Συνδεδεμένος Wolf-

  • Sr. Member
  • ***
  • Μηνύματα: 2348
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3051 στις: Φεβρουάριος 20, 2020, 22:43:41 μμ »
Ελικόπτερο...?! Αααα...  εδώ παίζει χρήμα...
Κάτσε να του κάνουμε του ανθρώπου μια καλύτερη τιμή να το πάρει μπαμ μπαμ....! 
Καλύτερη τιμή για μας...  :D

Συνδεδεμένος Alexandros00

  • Moderators
  • VIP Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4995
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3052 στις: Φεβρουάριος 20, 2020, 23:08:31 μμ »
Δεν υπάρχουν δύο ειδών πελάτες,υπάρχουν δεκάδες ειδών πελάτες και ο καθένας έχει τον τρόπο αντιμετώπισης τού.
Λέμε όλοι μας για πωλητές. Σε μαγαζί με ρολόγια δεν υπάρχουν πωλητές,υπάρχουν περαστικά άτομα που ψάχνουν για δουλειά.
Ο πωλητής για να αναπτύξει πελατολόγιο χρειάζεται χροοοοοοοοοονια προϋπηρεσίας ,που βάση της τεράστιας εμπειρίας μου σε αντιπροσωπείες,αυτό δεν υπάρχει στην Ελλάδα. Υπάρχουν παραγγελιοληπτες και περαστικοί.
Για αυτό σχεδόν πάντα στις ακριβές μπουτίκ τους καλούς πελάτες τους ξέρουν τα αφεντικά.
Δυστυχώς η εργοδοσία στην Ελλάδα είναι χυδαία, με μηδαμινό όραμα για το μέλλον.
Μην κάνετε μελέτες στους πωλητές.

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Συνδεδεμένος Alexandros00

  • Moderators
  • VIP Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4995
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3053 στις: Φεβρουάριος 20, 2020, 23:22:50 μμ »
Και κάτι ακόμα που θέλω να πω
Αυτό το παλιό ρητό ,ο πελάτης έχει πάντα δίκιο...
Όποιος ξεκινήσει τη καριέρα του με αυτή τη νοοτροπία έχει χρεοκοπήσει σε μήνες. 

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Συνδεδεμένος Giorgos_I

  • Guru
  • *****
  • Μηνύματα: 19515
  • Planet or Plastic ?
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3054 στις: Φεβρουάριος 21, 2020, 03:07:17 πμ »

Δυστυχώς η εργοδοσία στην Ελλάδα είναι χυδαία, με μηδαμινό όραμα για το μέλλον.


Ρε μπας και γράφτηκες στο αμε, παε, συρε, αντε , πήγαμε ?  ;D
Ο σιωπών συναινεί.

Του Ξέρξου γράψαντος ''πέμψον τά όπλα'' αντέγραψε, "μολών λαβέ".

The only difference between men and boys is the price of the toys.

Συνδεδεμένος george_

  • Administrator
  • GWF
  • *****
  • Μηνύματα: 109956
  • kk
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3055 στις: Μάρτιος 16, 2020, 02:40:38 πμ »

Συνδεδεμένος george_

  • Administrator
  • GWF
  • *****
  • Μηνύματα: 109956
  • kk
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3056 στις: Μάρτιος 16, 2020, 02:41:15 πμ »

Συνδεδεμένος george_

  • Administrator
  • GWF
  • *****
  • Μηνύματα: 109956
  • kk
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3057 στις: Μάρτιος 16, 2020, 02:41:59 πμ »

Συνδεδεμένος george_

  • Administrator
  • GWF
  • *****
  • Μηνύματα: 109956
  • kk
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3058 στις: Μάρτιος 16, 2020, 02:43:22 πμ »
The Tudor Heritage Black Bay One 7923/001 is a reissue of the extremely rare vintage Tudor Submariner Ref. 7923


Συνδεδεμένος george_

  • Administrator
  • GWF
  • *****
  • Μηνύματα: 109956
  • kk
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3059 στις: Μάρτιος 16, 2020, 02:45:24 πμ »
REF. 79230DK