Αποστολέας Θέμα: Tudor  (Αναγνώστηκε 215357 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. Αν σας αρέσει το θέμα, κάντε Like  

Αποσυνδεδεμένος Giorgos_I

  • Guru
  • *****
  • Μηνύματα: 18693
  • Planet or Plastic ?
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3015 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 16:56:16 μμ »
Το εβδομήντα τοις εκατό των πωλήσεων εξαρτάται από τον πωλητή.
Είναι άλλο να είσαι πωλητής και άλλο παραγγελιοληπτης.

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Εξαρτάται από το αγαθό. Σε εσένα που έρχομαι εγώ και λέω αυτό, αυτό και αυτό, τι συμμετοχή έχεις ?

Φυσικά υπάρχει και το ".....δεν πας καλύτερα για ψάρεμα":D :D :D :D, αλλά επειδή θα μας διώξουν, ......σταματώ  :)

Εμένα πάντως τα TUDOR, ειδικά τα τελευταία, δεν μου "μιλάνε".

Γιατί έχω και τα παλιά στην παρέα, που είναι πρώτα.  ;)



Ο σιωπών συναινεί.

Του Ξέρξου γράψαντος ''πέμψον τά όπλα'' αντέγραψε, "μολών λαβέ".

The only difference between men and boys is the price of the toys.

Συνδεδεμένος Wolf-

  • Sr. Member
  • ***
  • Μηνύματα: 2134
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3016 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 16:57:30 μμ »
Γιατι?Μπορεί να το πάρεις σαν διαφήμιση,καλό θα ήταν να αποφεύγουμε ονοματα
+1
Αλλά και σαν δυσφήμιση....!!!
Εγώ πχ είμαι ευχαριστημένος από το συγκεκριμένο κατάστημα...!
Ποιός έχει δίκιο και ποιος άδικο...?!

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Administrator
  • GWF
  • *****
  • Μηνύματα: 108889
  • kk
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3017 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 16:57:39 μμ »
Κύριε Γιώργο, δε θα βγει άκρη και το θέμα έχει ξεφύγει

Συνδεδεμένος Ευρυάναξ

  • Sr. Member
  • ***
  • Μηνύματα: 1379
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3018 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 16:58:27 μμ »
Πωλητης : Μου ανηκει και θελω τοσα για να ξεκινησει η εποχη της δικιας σου κτησης.

Αγοραστης : Τα χρηματα ειναι δικα μου και αποφασιζω εγω ποσα και που θα τα δωσω.

Αν τα βρουν , εχει καλως.
Αν οχι , δεν σημαινει οτι καποιος ειναι λαθος.
Απλα μαθηματικα

Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Μηδέν άγαν , εκτός των ρολογιώνε...

Συνδεδεμένος Ευρυάναξ

  • Sr. Member
  • ***
  • Μηνύματα: 1379
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3019 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 17:08:29 μμ »
Αγοραστής και πωλητής την πάρτη τους κοιτάνε..Οι παπατζες που διαμειβονται αμφοτερωθεν κατά την διαπραγμάτευση της τιμής δεν βρίσκουν απήχηση σε κάποιο ή και στα δύο μέρη αν ειναι συνειδητοποιημενα..Η ευγένεια παίζει σπουδαίο ρόλο αλλά δύναται να παραμεριστεί αν επιτευχθει η προσδοκωμενη τιμη... ;D
+1
Η ευγενεια καλο ειναι να υπαρχει βεβαια. Διευκολυνει και ομορφαινει την καθημερινοτητα

Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Μηδέν άγαν , εκτός των ρολογιώνε...

Συνδεδεμένος P.I.T.

  • Sr. Member
  • ***
  • Μηνύματα: 1006
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3020 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 17:08:53 μμ »
εμένα πάντως η εμπειρία και η στάση μου ως πωλητή (ε ναι κι εγω πωλήσεις κάνω) απέναντι στον πελάτη που θα πει

- θέλω να κάνω αυτό, πόσο μου το δίνεις;
- στο δίνω τόσο.
- ο τάδε μου το δίνει τόσο

αν δηλαδή η προσέγγισή του είναι "έχω να ξοδέψω αυτά, ποιος τα θέλει" τότε 9 στις 10 φορές δεν είναι πελάτης μου.

Αν η προσέγγισή του είναι
- θέλω να κάνω αυτό, πόσο μου το δίνετε;
- Μπορούμε να σας το δώσουμε τόσο.
- Μήπως μπορείτε να μου κάνετε καλύτερη τιμή;

Τότε 9 στις 10 φορές γίνεται πελάτης.

Πιστεύω το πιάσατε το νόημα!
Παναγιώτης

Συνδεδεμένος ftir

  • Member
  • **
  • Μηνύματα: 312
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3021 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 17:09:49 μμ »
Γιατι?Μπορεί να το πάρεις σαν διαφήμιση,καλό θα ήταν να αποφεύγουμε ονοματα
+1
Αλλά και σαν δυσφήμιση....!!!
Εγώ πχ είμαι ευχαριστημένος από το συγκεκριμένο κατάστημα...!
Ποιός έχει δίκιο και ποιος άδικο...?!

Μα είναι πολύ απλό: και οι δύο έχουν δίκιο, εφόσον είναι μία ειλικρινής, τίμια καταγραφή. Αξίζει να ειπωθεί κατά την γνώμη μου η κριτική (ειδικά η καταγραφή αρνητικών εμπειριών βοηθά). Είμαστε μικρή και εξειδικευμένη κοινότητα συνεπώς μπορούμε να στηριχτούμε ο ένας στον άλλον θεωρώ.

Συνδεδεμένος Wolf-

  • Sr. Member
  • ***
  • Μηνύματα: 2134
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3022 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 17:14:42 μμ »
εμένα πάντως η εμπειρία και η στάση μου ως πωλητή (ε ναι κι εγω πωλήσεις κάνω) απέναντι στον πελάτη που θα πει

- θέλω να κάνω αυτό, πόσο μου το δίνεις;
- στο δίνω τόσο.
- ο τάδε μου το δίνει τόσο

αν δηλαδή η προσέγγισή του είναι "έχω να ξοδέψω αυτά, ποιος τα θέλει" τότε 9 στις 10 φορές δεν είναι πελάτης μου.

Αν η προσέγγισή του είναι
- θέλω να κάνω αυτό, πόσο μου το δίνετε;
- Μπορούμε να σας το δώσουμε τόσο.
- Μήπως μπορείτε να μου κάνετε καλύτερη τιμή;

Τότε 9 στις 10 φορές γίνεται πελάτης.

Πιστεύω το πιάσατε το νόημα!
Σωστός..

Αποσυνδεδεμένος Alexandros00

  • Members+
  • VIP Member
  • *
  • Μηνύματα: 4009
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3023 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 17:28:25 μμ »
Ο πωλητής πρέπει να είναι ευπροσάρμοστος , αρπακτικό και να έχει όρεξη να αρπάξει τα λεφτά από τη τσέπη του άλλου. Όποια και να είναι η σειρά Άση ενός πελάτη ο πωλητής μπορεί να τον καλμάρει να τον φέρει στα νερά του να τον δελεάσει με όνειρα..
Κάποιος παλιά μου έλεγε, δώσε μισθούς της πείνας και ονόμασε τους καπετάνιους,θα είσαι μια χαρά.
Ο καλός πωλητής δεν αφήνει κανέναν να φύγει ασχέτως στυλ του, προσαρμόζεται .

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αποσυνδεδεμένος Giorgos_I

  • Guru
  • *****
  • Μηνύματα: 18693
  • Planet or Plastic ?
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3024 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 17:42:15 μμ »

Ο καλός πωλητής δεν αφήνει κανέναν να φύγει ασχέτως στυλ του, προσαρμόζεται .


Ο σιωπών συναινεί.

Του Ξέρξου γράψαντος ''πέμψον τά όπλα'' αντέγραψε, "μολών λαβέ".

The only difference between men and boys is the price of the toys.

Συνδεδεμένος Ευρυάναξ

  • Sr. Member
  • ***
  • Μηνύματα: 1379
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3025 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 18:24:21 μμ »
Ισχυει ΑΛΛΑ για τους πωλητες που περιμενουν τον πελατη στο μαγαζι τους , στην εδρα τους και θα πληρωθει μετρητα , με καρτα , δοσεις.

Ο πωλητης που παει στην εδρα του πελατη , μαζι με ολα τα αλλα που υπολογιζει ο πωλητης λιανικης , εχει να σκεφτει και να διαπραγματευτει μερικα ακομα στοιχεια...

Μπορει λοιπον , να κοψει μια παραγγελια , να αρνηθει μια παραγγελια , να μειωσει μια παραγγελια και αυτο να ειναι το σωστο για την εταιρεια του , την εργασια του , την προσωπικη του καλη εξωθεν μαρτυρια.

Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Μηδέν άγαν , εκτός των ρολογιώνε...

Αποσυνδεδεμένος Nick

  • Jr. Member
  • *
  • Μηνύματα: 226
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3026 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 20:15:36 μμ »
Καλός έμπορος κακός έμπορος, δεν υπάρχουν καλούπια, όλα κρίνονται
εκ του αποτελέσματος.

Αποσυνδεδεμένος vlzetko

  • Member
  • **
  • Μηνύματα: 333
    • Προφίλ
    • Vladimir Zetko Photography
Απ: Tudor
« Απάντηση #3027 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 21:41:12 μμ »
Μια που έχω μια σχετική επαγγελματική εμπειρία, ας γράψω το off topic μου και γω..

Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι με όσα αναφέρω δεν υπονοώ τίποτα και για κανέναν σας.

Την τελευταία δεκαετία λοιπόν, έχω εμπειρία από B2B πωλήσεις τόσο με εργοδότες/πελάτες από την Ελλάδα, όσο και από το εξωτερικό. Στα χρόνια αυτά, έχω συμπεράνει το εξής:

Οι Έλληνες έιναι οι χειρότεροι και ως εργοδότες/έμποροι αλλά και ως πελάτες, καθώς στις μεταξύ τους εμπορικές συναλλαγές άγονται και φέρονται με ανατολίτικη νοοτροπία. Ο πελάτης είναι σατράπης και έχει παντα δίκιο, ενώ ο έμπορος/πωλητής είναι ο υποτακτικός του.

Οι Έλληνες πελάτες μου ήταν πάντοτε οι πιο κουτοπόνηροι και οι λιγότερο οργανωμένοι. Πάντοτε ήθελαν και συνεχίζουν να θέλουν το προιόν "χθες". Λένε ψέμματα για τις τιμές που ήδη ψωνίζουν από τον ανταγωνισμό, ψέμματα για τα deadlines που έχουν και γενικά θα κάνουν τα πάντα να σε πατήσουν στο λαιμό. Θα πρέπει να νιώσουν ότι σου έκαναν παζάρι για να ψωνίσουν και να νιώσουν ικανοποιημένοι.

Εννοείται πως οι Έλληνες εργοδότες μου, θα έκαναν τα πάντα για να ικανοποιήσουν όλα τα παραπάνω, ακόμα και αν αυτα ήταν πασιφανώς παράλογα.

Στον υπόλοιπο δυτικό κόσμο αυτά δεν ισχύουν. Οι δυο πλευρές κοιτώνται στα ίσα. Εϊναι ξεκάθαρο ότι ο πελάτης δεν κάνει τη χάρη να ψωνίσει από τον προμηθευτή και πως ο τελευταίος προσφέρει κάτι που ο πρώτος επιθυμεί.

Οι ξένοι πελάτες μου (πολλοί από αυτούς είναι από τη Βαλκανική) είναι ευθείς. Σπανίως θα πουν ψέμματα, δε θα έχουν παράλογες απαιτήσεις για χρόνους παράδοσης, θα σου πουν την πραγματική τιμή που ψωνίζουν από τον ανταγωνισμό κλπ και δε θα απαιτήσουν μια παράλογη έκπτωση ή "παζάρι για το παζάρι", αν ξέρουν ότι η τιμή που έχουν λάβει είναι "σωστή".

Εννοείται πως οι ξένοι εργοδότες μου έχουν ανάλογη νοοτροπία. Δε θα μπουν καν στο παιχνίδι του "ελληνικής" νοοτροπίας πελάτη. Δεν τους καίγεται καρφί αν βιάζεται, αν θέλει παράλογη έκπτωση, αν, αν, αν.... Ξέρουν ότι έχουν προσφέρουν κάτι συγκεκριμένο και ξέρουν ότι υπάρχει και το συγκεκριμένο target group αγοραστών. Είναι λιγότερο ευέλικτοι και πιστέψτε με, αυτοί βγαίνουν κερδισμένοι.

Συνοψίζοντας: στη χώρα μας έχουν επικρατήσει αρρωστημένα πρότυπα τόσο για τον έμπορο/πωλητή, όσο και για τον πελάτη/αγοραστή. Έχουμε πολύ δρόμο ακόμη και θα απαιτηθεί μεγάλη προσπάθεια για να ¨διώξουμε την ανατολή από πάνω μας" όσον αφορά στις εμπορικές μας συναλλαγές.

Αποσυνδεδεμένος Mike-arg

  • Jr. Member
  • *
  • Μηνύματα: 71
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3028 στις: Φεβρουάριος 06, 2020, 20:15:51 μμ »


Συνδεδεμένος oikonikos

  • Moderators "S"
  • Sr. Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2782
  • Στο αυριο!
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3029 στις: Φεβρουάριος 06, 2020, 20:22:00 μμ »


Ωραίο... Πόσο καιρό το έχεις?
Εντυπώσεις?

Μπορείς να δοκιμάσεις και την εφαρμογή tapatalk είναι πολύ πιο εύκολο να ανεβάζεις φωτό...