Η πρώτη μεγάλη αγορά που η μάρκα καθιερώθηκε σαν status symbol ήταν οι ΗΠΑ κάπου στα 70 ,80, μέχρι τότε τα αγόραζαν στρατιωτικοί στα PX μαγαζιά των αμερικανικών βάσεων σαν εργαλεία λόγω της ανθεκτικης κατασκευής τους.
Να ο άνθρωπος που ξέρει. Και μάλιστα μιλάμε για το μισο-μισό Datejust, Jubilee. Που άμεσα, προσφέρετο και σε ακριβή αντίγραφα, διαφόρων κατασκευαστών, με την μάρκα του εκάστοτε.
Και το ότι ήταν "Ευρωπαϊκό", ήταν το μεγάλο ατού. Στας Αμερικάς, ότι είναι Ευρωπαϊκό, τυγχάνει μεγάλης αποδοχής. Ειναι το μεγάλο, χμ, χμμμμ, χμμμμμμμμμ, ...........όνειρο του μέσου Αμερικανού ( ....μιλάμε πάντα για ΗΠΑ ), ένα απωθημένο, για την γηραιά ήπειρο, και ότι προέρχεται από εκεί. Παράδοξο μεν, αν αναλογιστεί κανείς, ότι αυτό το μωσαϊκό, αποτελείται από άτομα, που σχετικά πρόσφατα, οι γονείς τους είχαν προέλθει, ( κατά πλειοψηφία ), από την γηραιά ήπειρο.
Και σε όλες τις χώρες, όπου υπηρετούσαν στρατιωτικοί, αποκτούσαν ένα εργαλείο, συνήθως το GMT, και σπανιότερα Subs, λόγω της δυνατότητας ένδειξης 2 ωρών και του στρατιωτικού 00.00-24.00 .
Παρά το γεγονός ότι τότε κόστιζε σχεδόν 2 μισθούς.
Κατα καιρούς, αναδύονται στις αγορές, τέτοια ρολόγια, με πλήρη χαρτιά - κουτιά και αποδείξεις αγοράς.
Americans think 150 years is history, Europeans think 150 miles is a long distance.