Αποστολέας Θέμα: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ - "αιεν υψικρατειν"  (Αναγνώστηκε 35332 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gsb

  • Sr. Member
  • ***
  • Μηνύματα: 2860
  • ..no date times!!
    • Προφίλ
    • http://www.polite.gr/
Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ - "αιεν υψικρατειν"
« Απάντηση #15 στις: Νοέμβριος 08, 2011, 02:50:52 πμ »
384 Μοίρα Έρευνας Διάσωσης



Uploaded with ImageShack.us

Αποστολή

Η 384 Μοίρα Έρευνας Διάσωσης (ΜΕΔ) δημιουργήθηκε το Φεβρουάριο του 2007, με έδρα την 112 Πτέρυγα Μάχης στην Ελευσίνα. Κύρια αποστολή της είναι η Έρευνα και Διάσωση σε καιρό ειρήνης και η Έρευνα και Διάσωση Μάχης σε καιρό έντασης και πολέμου. Παράλληλα, αναλαμβάνει δευτερεύουσες αποστολές όπως η παροχή εφοδίων σε απομονωμένες περιοχές και μεταφορές προσωπικού και υψηλών προσώπων. Επιπλέον και επ'οφελεία του ΕΚΑΒ εκτελεί αεροδιακομιδές ασθενών και τραυματιών.

Για την εκτέλεση των αποστολών αυτών και με βάση τον επιχειρησιακό σχεδιασμό τα ελικόπτερα της 384ΜΕΔ μετασταθμεύουν και επιχειρούν από προωθημένα κλιμάκια στις νήσους Λήμνο, Χίο και Ρόδο.

Tο χαρακτηριστικό κλήσης της Μοίρας, είναι «Πούμα».



Uploaded with ImageShack.us
 

Έμβλημα

Το έμβλημα της 384 ΜΕΔ απεικονίζει το κεφάλι ενός Πούμα, σύμβολο της απόλυτης δύναμης και της μοναχικότητας, συμβολίζοντας περαιτέρω την δυναμικότητα των αποστολών που φέρει εις πέρας αλλά και τον μοναχικό τρόπο εκτέλεσης τους. Επιπλέον τα πούμα διακρίνονται για την ευκολία προσαρμογής τους σε όλες τις καιρικές συνθήκες, τονίζοντας έτσι τις δυνατότητες των ελικοπτέρων Super Puma για επιχειρήσεις παντός καιρού. Στο πάνω δεξιό μέρος του εμβλήματος διακρίνονται οι τρεις ομόκεντροι κύκλοι σε μπλε και άσπρο, σήμα κατατεθέν της Πολεμικής Αεροπορίας.



Uploaded with ImageShack.us

 

Εκπαίδευση - Συντήρηση

Τα στελέχη της 384ΜΕΔ εκπαιδεύονται ημέρα & νύκτα με όλες τις καιρικές συνθήκες. Οι πτήσεις εκπαίδευσης-συντήρησης περιλαμβάνουν: Εκπαίδευση Έρευνας & Διάσωσης (Search And Rescue), Μεγάλου Υψομέτρου, Ελικοδρόμιων, Μεταφοράς Φορτίων, Πτήσεων με Διόπτρες Νυχτερινής Όρασης (Night Vision Goggles), Έρευνα & Διάσωση Μάχης σε συνεργασία με την 31 ΜΕΕΔ.



Uploaded with ImageShack.us

Επιπλέον γίνεται εκπαίδευση στον εξομοιωτή πτήσης στο εξωτερικό, στην διαφυγή από το ελικόπτερο στη θάλασσα (Underwater Escape) καθώς και στη φυσιολογία πτήσεων στο 251ΓΝΑ.

Η Μοίρα συμμετέχει σε όλες τις ασκήσεις της ΠΑ και των Ενόπλων Δυνάμεων. Έχει κάνει συνεργασίες με ξένες Πολεμικές Αεροπορίες τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, με συμμετοχή σε διεθνείς ασκήσεις όπως:

EAGLE SAR - Τirana Albania 2004, 2005, 2007
SQUALO '09 - La Mezia Italy 9/2009
GLORIOUS SPARTAN - HAF–ΙAF Kasteli 2008
MORNING WIND - HAF–IAF Andravida 2010
Παράλληλα έχει προσφέρει τις υπηρεσίες της στη συνδρομή της Ελλάδος με ανθρωπιστικές αποστολές στο εξωτερικό.



Uploaded with ImageShack.us

http://www.haf.gr/el/structure/units/day/units/112pm/384med.asp

friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
το 'πε και το 'κανε!!

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Administrator
  • GWF
  • *****
  • Μηνύματα: 143115
  • kk
    • Προφίλ
Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ - "αιεν υψικρατειν"
« Απάντηση #16 στις: Νοέμβριος 08, 2011, 02:59:11 πμ »
καταπληκτικη συνθεση!

να σαι καλα!
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος X vintage

  • Full Member
  • **
  • Μηνύματα: 625
    • Προφίλ
Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ - "αιεν υψικρατειν"
« Απάντηση #17 στις: Νοέμβριος 08, 2011, 13:57:19 μμ »
ΔΟΞΑ και ΤΙΜΗ στην Πολεμική Αεροπορία που σήμερα εορτάζει 100 χρόνια ζωής.

Χ
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος Elio5

  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 5636
  • United we stand-Divided we Fall
    • Προφίλ
Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ - "αιεν υψικρατειν"
« Απάντηση #18 στις: Νοέμβριος 08, 2011, 14:19:37 μμ »
ΔΟΞΑ και ΤΙΜΗ στην Πολεμική Αεροπορία που σήμερα εορτάζει 100 χρόνια ζωής.

Χ


Έχω δει πολλα και έχω μιλήσει με πιλότους και έχω ακούσει περισσότερα για την απαραμιλη ικανότητα των χειριστών και μηχανικών μας (μην ξεχνάμε αυτούς τους αφανείς ήρωες).

Δυστυχώς ποια τα πράγματα είναι τραγικά στην αεροπορία μας!
Ομως αυτοί εκει το καθήκον τους!
Απόλυτος σεβασμός στην ΠΑ!
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Καλοκαίρι Μύκονος. Χειμώνας Αράχοβα. Συσκευές Apple. Καφές Starbucks. Δουλειά με μέσον. Κλάμα για την κρίση. Πιο Έλληνας πεθαίνεις.

Αποσυνδεδεμένος Βost

  • Master
  • ****
  • Μηνύματα: 12468
  • Και τα όνειρα μια μέρα θα πάρουν εκδίκηση...!!!
    • Προφίλ
Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ - "αιεν υψικρατειν"
« Απάντηση #19 στις: Νοέμβριος 08, 2011, 14:20:36 μμ »
ΔΟΞΑ και ΤΙΜΗ στην Πολεμική Αεροπορία που σήμερα εορτάζει 100 χρόνια ζωής.

Χ

+1000
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Be with the people who bring out the best in you...

Αποσυνδεδεμένος DragonAce

  • VIP Member
  • ***
  • Μηνύματα: 4472
    • Προφίλ
Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ - "αιεν υψικρατειν"
« Απάντηση #20 στις: Νοέμβριος 08, 2011, 22:26:00 μμ »
Ο άγνωστος εγκλωβισμός του stealth F-22 της USAF από τα ελληνικά F-16!

Πριν τρία χρόνια ακριβώς, τον Οκτώβριο του 2008 στη AFB Nellis στη Νεβάδα των ΗΠΑ η κορυφαία αεροπορική άσκηση δυτικού κράτους, η περίφημη Red Flag, κατέληξε σε μία πρωτοφανή ήττα για την USAF ή για την ακρίβεια για την 64ης Μοίρα Aggressors της USAF (μαχητικά F-16 & F-15) που αναλαμβάνει την προσομοίωση εχθρικών αεροπορικών δυνάμεων έναντι είτε δυνάμεων της USAF είτε συμμαχικών κρατών. Το θέμα το είχε αποκαλύψει η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ στο τεύχος του Δεκεμβρίου του 2008.
Η άσκηση της σειράς που διήρκεσε από τις 18 μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2008, επιφύλασσε στην USAF εξαιρετικά αρνητικά αποτελέσματα έναντι της 343 Μοίρας της Π.Α. με μαχητικά F-16 Block 52+, καθώς στις δύο φάσεις της άσκησης ο λόγος καταρρίψεων ήταν στην αρχική 11:0 υπέρ της Π.Α. και στην δεύτερη 6:3, πάλι υπέρ της Π.Α.

Κάτι ανάλογο (αλλά όχι σε τέτοια έκταση) είχαν πετύχει ένα χρόνο πριν και οι Ινδοί συνάδελφοι της Π.Α. αλλά με τελείως διαφορετικό αεροσκάφος, το Su-30MKI, το οποίο είναι άλλη κατηγορία σε σχέση με το F-16 και ανώτερο και από το F-15 που επίσης χρησιμοποιεί η Μοίρα των Aggressors. Συν το γεγονός ότι στα ινδικά Su-30MKI υπηρετούν οι καλύτεροι πιλότοι ενός έθνους με πληθυσμό 1 δισ. ψυχών.

Ελληνικά και ινδικά αεροσκάφη, είχαν όμως ένα κοινό παρανομαστή: Και οι δυο συμμετοχές χρησιμοποιούσαν κάσκες JHMCS (οι Ινδοί πιλότοι την ρωσική έκδοση του JHMCS που είναι και η πρώτη που εμφανίστηκε ποτέ σε μαχητικό). Η κάσκα μπορεί να κατευθυνει τα βλήματα προς το στόχο, εκτός της γωνίας ανίχνευσης της κεφαλής των βλημάτων αέρος-αέρος μικρής ακτίνας δράσης.  Απλά κατευθυνονται βάσει της οπτικής θέασης που εξασφαλίζει η κάσκα JHMCS. Δηλαδή "κοιτώ-καταρρίπτω".

Για να το πούμε απλά, όπου κοιτάζει ο πιλότος από το κόκπιτ εκεί πάει το βλήμα. Τα ελληνικά μαχητικά ήταν εξοπλισμένα και με το βλήμα αέρος-αέρος, μικρής ακτίνας  Iris-T, το οποίο θεωρείται ανώτερο σε όλες τις παραμέτρους από τις διάφορες εκδόσεις του AIM-9, πλην ίσως της έκδοσης “X”.

Η πρώτη ημέρα έληξε με το εντυπωσιακό 11-0 υπέρ της Π.Α. και η δεύτερη όπου εκτελέστηκαν αποστολές DCA και  HVAA (προστασία στόχων υψηλής αξίας)  όπου τον ρόλο της προστασίας των είχαν αναλάβει τα τέσσερα F-16 της Π.Α., τα αποτελέσματα ήταν εξίσου εντυπωσιακά έναντι 13 αμερικανικών μαχητικών με 6 καταρρίψεις για τους Έλληνες έναντι 3 ελληνικών μαχητικών για τους Αμερικανούς πιλότους.

Ήταν η πρώτη φορά που η Μοίρα των Agrressors «έτρωγε ξύλο» σε τέτοια έκταση από συμμαχική Αεροπορία και μάλιστα από το F-16, το οποίο εν πάση περιπτώσει θεωρείται υποδεέστερο από το F-15 που π.χ. χρησιμοποίησε η ιαπωνική Αεροπορία στην ίδια άσκηση.

Σύμφωνα λοιπόν με αξιόπιστες μαρτυρίες στελεχών της ελληνικής αποστολής, τις τελευταίες ημέρες της Red Flag, τους περίμενε μία έκπληξη: Οι Αμερικανοί εντυπωσιασμένοι από τον συνδυασμό F-16/JHMCS/Iris-T/Έλληνες πιλότοι, θέλησαν να δοκιμάσουν πως το, αναμφίβολα κορυφαίο μαχητικό παραγωγής παγκοσμίως σήμερα, το stealth F-22 Raptor θα ανταποκρινόταν απέναντι στα ελληνικά F-16.

Σημειώνουμε ότι επίσημα, ουδέποτε έλαβε μέρος το F-22 σε εκείνη την εκπαιδευτική σειρά, αφού ποτέ δεν λαμβάνει μέρος σε Red Flag που συμμετέχουν συμμαχικές Αεροπορίες ακριβώς για να μην υπάρξει διακρίβωση πιθανών «ασθενών» σημείων του. Το F-22 είχε μετάσχει στην προηγούμενη και στην επόμενη σειρά του Ιανουαρίου του 2009. Εν πάση περιπτώσει η αερομαχίας ξεκίνησε.

Δεν γνωρίζουμε την αναλογία της αερομαχίας, αν ήταν ένα ή περισσότερα F-22 ή ένα ή περισσότερα F-16. Αυτό που μας μεταδίδεται με απόλυτη βεβαιότητα είναι ότι τα ελληνικά ή το ελληνικό F-16 που συμμετείχε στην άσκηση πέτυχε εγκλωβισμό σε παραμέτρους βολής του F-22! Όχι κατάρριψη, απλά εγκλωβισμό.

Ο εγκλωβισμός σε παραμέτρους κατάρριψης δεν ήταν δυνατός γιατί η κεφαλή του Iris-T δεν μπόρεσε παρά την χρήση JHMCS να προχωρήσει σε εγκλωβισμό του stealth F-22, από την οπίσθια γωνία του F-22, αλλά αυτό έχει μικρή σημασία, αφού πλέον υπάρχουν όπλα (το ισραηλινό βλήμα Python-5, αλλά πιθανότατα και το AIM-9X) το οποίο έχει δυνατότητες Image IR, δηλάδή «βλέπει» το αντικείμενο δεν ανιχνεύει το υπέρυθρο φάσμαπου κρύβει έντεχνα ο stealth σχεδιασμός του F-22.

Με δεδομένο ότι τα στοιχεία είναι άκρως απόρρητα το μόνο που μας μεταφέρθηκε είναι οι συνθήκες του συγκεκριμένου εγκλωβισμού. Σύμφωνα με την μαρτυρία, το F-22 εγκλωβίστηκε στην «Ώρα 6» κατά την αεροπορική ορολογία, δηλαδή όταν το ελληνικό F-16 που πετούσε πίσω και αρκετά χαμηλότερα από αυτό κατάφερε να κάνει πρόσκτηση στο στόχο σε επίπεδο «επάνω-μπροστά».

Ο εγκλωβισμός του στόχου σε παραμέτρους βολής, συνεχίστηκε μέχρι την «‘Ωρα 10», δηλαδή πλάγια-επάνω-μπροστά, ενώ το αμερικανικό μαχητικό προσπαθούσε να ξεφύγει από την στοχοποίηση του ελληνικού μαχητικού.

Είναι σαφές δηλαδή ότι με εξαίρεση το εμπρόσθιο τόξο το F-22 «έχει θέμα» στην πίσω πλευρά (τα καινούρια ρωσικά βλήματα δίνουν 100% αποτελεσμα κατάρριψης), παρά την εξαιρετική δουλειά που έχουν κάνει σε ότι αφορά την απόκρυψη του θερμικού ίχνους οι τεχνικοί της Lockheed Martin.

Σε ότι αφορά την συνέχεια, μας περιγράφεται μια εξαιρετικά «παγερή» ατμόσφαιρα από την πλευρά των Αμερικανών πιλότων και ιθυνόντων κατά την προσγείωση των αεροσκαφών. «Με το ζόρι μας έδωσαν το χέρι» δηλώνει μέλος της αποστολής.

Πέρα από τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα της αερομαχίας αυτής, που θα τα αναλύσουμε σε μελλοντικό σημείωμα στην ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ, θέλουμε να καταλήξουμε αλλού: Με τέτοιους πιλότους και τέτοιο αεροπορικό υλικό δεν νιώθουμε ότι κινδυνεύουμε. Καλά είναι για εσωτερική τους κατανάλωση τα «γαυγίσματα» Ρ.Τ.Ερντογάν, Α.Νταβούτογλου και σία, αλλά τις δύσκολες στιγμές, όταν τον λόγο έχουν τα όπλα, και όταν η αεροπορική υπεροχή κρίνει τον πόλεμο σήμερα, η Π.Α. κρίνει τα δεδομένα.

Όπως θα είχε κάνει και το 1974 αν είχαν αφεθεί τα νεοπαραληφθέντα F-4E Phantom να εκτελέσουν την αποστολή προσβολής του τουρκικού αποβατικού στόλου και των δυνάμεων που μόλις είχαν αποβιβαστεί. Όπως θα είχε κάνει και ο Ελληνικός Στρατός στην Μικρά Ασία το 1919-1922 αν είχαν ακούσει οι πολιτικοί τον επιτελάρχη Ιωάννη Μεταξά, αρχικά και εν συνεχεία τον Πλαστήρα…

Tμήμα ειδήσεων defencenet.gr

http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=24200&Itemid=139
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος X vintage

  • Full Member
  • **
  • Μηνύματα: 625
    • Προφίλ
Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ - "αιεν υψικρατειν"
« Απάντηση #21 στις: Νοέμβριος 08, 2011, 22:31:39 μμ »
Εξαιρετικά ενδιαφέρον post, το εν λόγω γεγονός ομολογώ ότι το αγνοούσα.

X
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος Elio5

  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 5636
  • United we stand-Divided we Fall
    • Προφίλ
Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ - "αιεν υψικρατειν"
« Απάντηση #22 στις: Νοέμβριος 08, 2011, 22:49:05 μμ »
Ωραίο πόστ σπυρο.
Ξέρω απο ιπταμενους πως ελληνικά mirage F1 έχουν κυριολεκτικά ξεφτιλισει τα τότε νέα F15 σε μια καθιερωμένη ανταλλαγή μοιρών. Η συνέχεια; Οι αμερικάνοι ξαναεφεραν F15 και όπως μου έλεγαν Χειριστές και μηχανικοί όταν κατέβηκαν τάναγρα τους φάνηκε περίεργο η μεγάλη ηλικία των αμερικανών χειριστών.
Μετα απο λίγο καιρο αποδείχθηκε πως ήταν όλοι βετεράνοι του Βιετνάμ, εκπαιδευτές, πιλότοι aggressors.
Το αποτέλεσμα ήταν Ισοπαλία. Φανταστείτε....!
Οι ιστορίες και τα επιτεύγματα της ΠΑ ατελείωτα!

Δυστυχώς ομως ποια τα πράγματα έχουν φθάσει στο point of no return για την ΠΑ.
τραγικές ελλείψεις σε ανταλλακτικά, και πολλα αλλα.
Δυστυχώς......
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Καλοκαίρι Μύκονος. Χειμώνας Αράχοβα. Συσκευές Apple. Καφές Starbucks. Δουλειά με μέσον. Κλάμα για την κρίση. Πιο Έλληνας πεθαίνεις.

Αποσυνδεδεμένος DragonAce

  • VIP Member
  • ***
  • Μηνύματα: 4472
    • Προφίλ
Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ - "αιεν υψικρατειν"
« Απάντηση #23 στις: Νοέμβριος 08, 2011, 22:52:50 μμ »
το εν λόγω άρθρο το είχα διαβάσει πριν κανα μήνα, σήμερα λόγω της γιορτής το θυμήθηκα!
Ηλία δυστυχώς έχουν αφήσει τις ένοπλες δυνάμεις στο έλεος του Θεού...εδώ ολόκληρο σώμα στρατού καταργούν!!!
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος DragonAce

  • VIP Member
  • ***
  • Μηνύματα: 4472
    • Προφίλ
Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ - "αιεν υψικρατειν"
« Απάντηση #24 στις: Νοέμβριος 08, 2011, 22:56:53 μμ »
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος Blackbird

  • VIP Member
  • ***
  • Μηνύματα: 3682
  • Θεσσαλονίκη
    • Προφίλ
Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ - "αιεν υψικρατειν"
« Απάντηση #25 στις: Νοέμβριος 08, 2011, 23:34:24 μμ »
Καλά τα νούμερα αλλά να ξέρουμε τι σημαίνουν. Το εντυπωσιακό είναι το 6:3 κι όχι το 11:0.

Το 11:0 επιτεύχθηκε  σε περιβάλλον που δεν εκπαιδεύονται οι Αμερικάνοι. Οι Αμερικάνοι πιλότοι εκπαιδεύονται και πολεμούν πάντα με την υποστήριξη ιπτάμενων ραντάρ. Με την κάλυψη των AWACS έχουν πλήρη τακτική εικόνα της κατάστασης και η χρήση βληματων πέραν του οπτικού ορίζοντος είναι ο κανόνας. Δηλ. πριν έρθουν σε οπτική επαφή με τον εχθρό έχουν "καθαρίσει". Αντιθέτως για τους Έλληνες είναι ψωμοτύρι. Και σε συνδυασμό με την κάσκα JHMCS ήταν για τους πιλότους μας piece of cake. Και πάλι όμως το 11:0 είναι δείγμα της αξίας των πιλότων μας.
Στην περίπτωση όμως του 6:3 το παιχνίδι παίχτηκε σε περιβάλλον με AWACS και για τις δύο πλευρές. Και πάλι όμως οι Έλληνες επικράτησαν κατά κράτος.
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
  

Κύλησε το πίτουρο,

Αποσυνδεδεμένος desmo16

  • Sr. Member
  • ***
  • Μηνύματα: 1842
    • Προφίλ
Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ - "αιεν υψικρατειν"
« Απάντηση #26 στις: Νοέμβριος 08, 2011, 23:43:38 μμ »
Καλά τα νούμερα αλλά να ξέρουμε τι σημαίνουν. Το εντυπωσιακό είναι το 6:3 κι όχι το 11:0.

Το 11:0 επιτεύχθηκε  σε περιβάλλον που δεν εκπαιδεύονται οι Αμερικάνοι. Οι Αμερικάνοι πιλότοι εκπαιδεύονται και πολεμούν πάντα με την υποστήριξη ιπτάμενων ραντάρ. Με την κάλυψη των AWACS έχουν πλήρη τακτική εικόνα της κατάστασης και η χρήση βληματων πέραν του οπτικού ορίζοντος είναι ο κανόνας. Δηλ. πριν έρθουν σε οπτική επαφή με τον εχθρό έχουν "καθαρίσει". Αντιθέτως για τους Έλληνες είναι ψωμοτύρι. Και σε συνδυασμό με την κάσκα JHMCS ήταν για τους πιλότους μας piece of cake. Και πάλι όμως το 11:0 είναι δείγμα της αξίας των πιλότων μας.
Στην περίπτωση όμως του 6:3 το παιχνίδι παίχτηκε σε περιβάλλον με AWACS και για τις δύο πλευρές. Και πάλι όμως οι Έλληνες επικράτησαν κατά κράτος.

Πολύ καλός...!
Ευχαριστώ για την λεπτομερή διευκρίνιση...!
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος X vintage

  • Full Member
  • **
  • Μηνύματα: 625
    • Προφίλ
Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ - "αιεν υψικρατειν"
« Απάντηση #27 στις: Νοέμβριος 09, 2011, 02:20:53 πμ »
Καλά τα νούμερα αλλά να ξέρουμε τι σημαίνουν. Το εντυπωσιακό είναι το 6:3 κι όχι το 11:0.

Το 11:0 επιτεύχθηκε  σε περιβάλλον που δεν εκπαιδεύονται οι Αμερικάνοι. Οι Αμερικάνοι πιλότοι εκπαιδεύονται και πολεμούν πάντα με την υποστήριξη ιπτάμενων ραντάρ. Με την κάλυψη των AWACS έχουν πλήρη τακτική εικόνα της κατάστασης και η χρήση βληματων πέραν του οπτικού ορίζοντος είναι ο κανόνας. Δηλ. πριν έρθουν σε οπτική επαφή με τον εχθρό έχουν "καθαρίσει".

Θα διαφωνήσω εδώ φίλε Δημήτρη, διότι όπως πιθανόν γνωρίζεις ο πρωταρχικός λόγος δημιουργίας των μοιρών Agressors (που είναι για την USAF πέριπου ότι είναι το Top Gun για το US Navy) ήταν (και απ'οσο γνωρίζω εξακολουθεί να είναι) η όσο το δυνατόν πιο ρεαλιστική εκπαίδευση σε τακτικές και ελιγμούς κλειστής (ως επί το πλείστον) αερομαχίας, μία ανάγκη που κατέστη εμφανής μετά την απογοητευτική επίδοση πολλών Αμερικανικών πληρωμάτων στον Πόλεμο του Βιετνάμ.

Αν και είναι γεγονός ότι οι Αμερικανοί συνεργάζονται στενότατα με ΑWACS και επιδιώκουν συχνά "over the horizon" kills σε ασκήσεις που τεστάρουν κυρίως τακτική, εν τούτοις εκτιμώ πως η συγκεκριμένη μοίρα δηλ. η 64th Aggressors (που παρεπιμπτόντως θεωρείται αυθεντία σε dissimilar air combat training) έχει την μέγιστη δυνατή, από την πλευρά των Αμερικανών, εμπειρία σε κλειστή αερομαχία κάτι που φυσικά καθιστά το επίτευγμα των Ελλήνων χειριστών ακόμη πιο εντυπωσιακό. 8)

Χ
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος gsb

  • Sr. Member
  • ***
  • Μηνύματα: 2860
  • ..no date times!!
    • Προφίλ
    • http://www.polite.gr/
Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ - "αιεν υψικρατειν"
« Απάντηση #28 στις: Νοέμβριος 09, 2011, 09:29:50 πμ »
πολλες ευχαριστιες στο σπυρο, που εβγαλε το περιστατικο στην επιφανεια
και στα υπολοιπα μελη, για τις ειδικες γνωσεις που μας προσφερουν!!  :)

ειναι καλο να τα γνωριζουμε αυτα!!
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
το 'πε και το 'κανε!!

Αποσυνδεδεμένος Elio5

  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 5636
  • United we stand-Divided we Fall
    • Προφίλ
Απ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ - "αιεν υψικρατειν"
« Απάντηση #29 στις: Νοέμβριος 09, 2011, 15:24:40 μμ »


friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Καλοκαίρι Μύκονος. Χειμώνας Αράχοβα. Συσκευές Apple. Καφές Starbucks. Δουλειά με μέσον. Κλάμα για την κρίση. Πιο Έλληνας πεθαίνεις.