Καλησπερα, την 26/8 πραγματοποιησα αγορα απ το cheapestnatostraps αξιας 38€ περιπου..Εχω παραγγειλει αρκετες φορες απο κει και καθε φορα επελεγα τον φθηνοτερο τροπο αποστολης, δηλ χωρις code reference (απο ωχαδερισμο και αψυχολογητη απροθυμια δεν επελεξα για 3€
την επιλογη με code reference)...
Ποτε ομως δεν ειχε ανακυψει καποιο προβλημα, ε αυτην την φορα δεν μου χει ερθει το πακετο...Μου εστειλαν το κλασικο τυποποιημενο mail οτι την επομενη (27/8) το πακετο ταξιδεψε αλλα με ενημερωσαν οτι αν κατι παει στραβα δεν θα ηταν αδυνατο να το ανιχνευσουν..Κλαιν, δεν εδωσα σημασια καθως παντοτε ολα πηγαιναν smooth και σε 7 μερες ηταν στα χερια μου....
Περασαν ηδη 3 βδομαδες και αναρωτιομουν στην περιπτωση που εχει χαθει πώς να κινηθω...
Η αγορα εγινε μεσω paypal και ΔΕΝ εχω ερθει ακομα σε επικοινωνια με το cheapestnato και ηθελα να ρωτησω αν ο πωλητης ειναι υποχρεωμενος να μου επιστρεψει τα λεφτα..Μπορω εντος 6 μηνων να προσφυγω στο pp?Ευχαριστω