Αποστολέας Θέμα: Baselworld,καποτε και σημερα  (Αναγνώστηκε 749 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. Αν σας αρέσει το θέμα, κάντε Like  

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Admin
  • GWF
  • *****
  • Μηνύματα: 105581
  • kk
    • Προφίλ
Baselworld,καποτε και σημερα
« στις: Μάιος 19, 2019, 11:32:54 πμ »
Καποτε,ηταν το πιο σημαντικο στο χωρο του ρολογιου,σημερα βλεπεις μεγαλα γκρουπ να φευγουν,χωρις να εξηγουν καν το λογο,η πιο ηχηρη αποχωρηση ειναι αυτη της Omega....ειναι προς τη σωστη κατευθυνση κατι τετοιο?

Αποσυνδεδεμένος oikonikos

  • Sr. Member
  • ***
  • Μηνύματα: 1260
  • Στο αυριο!
    • Προφίλ
Απ: Baselworld,καποτε και σημερα
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 19, 2019, 15:43:33 μμ »
Μάλλον οι εταιρείες βλέπουν ότι πάει αλλού το πράγμα!

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Admin
  • GWF
  • *****
  • Μηνύματα: 105581
  • kk
    • Προφίλ
Απ: Baselworld,καποτε και σημερα
« Απάντηση #2 στις: Μάιος 19, 2019, 15:50:28 μμ »
Η Ρολεξ,έμεινε

Αποσυνδεδεμένος criskalts

  • Member
  • **
  • Μηνύματα: 491
    • Προφίλ
Απ: Baselworld,καποτε και σημερα
« Απάντηση #3 στις: Μάιος 19, 2019, 15:54:46 μμ »
1. Τα έξοδα της εταιρίας μου για την συγκεκριμένη εκδήλωση έχουν ανάλογο αντίκρυσμα στα έσοδα;
2. Η, αναπόφευκτη, σύγκριση στον ίδιο φυσικό χώρο με τον κύριο/ους ανταγωνιστή/ές μου μου είναι προς όφελός μου ή αντίθετα βλάπτει την εικόνα μου;
3 ;;

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Admin
  • GWF
  • *****
  • Μηνύματα: 105581
  • kk
    • Προφίλ
Απ: Baselworld,καποτε και σημερα
« Απάντηση #4 στις: Μάιος 19, 2019, 15:58:57 μμ »
Το πιο μεγάλο γκρουπ, δε θα έπρεπε να είναι εκει?

Αποσυνδεδεμένος criskalts

  • Member
  • **
  • Μηνύματα: 491
    • Προφίλ
Απ: Baselworld,καποτε και σημερα
« Απάντηση #5 στις: Μάιος 19, 2019, 16:05:21 μμ »
Για εμάς τους καταναλωτές-ρολογόφιλους σαφώς ναι, αλλά οι μανατζαραίοι τα ζυγίζουν όλα και πράττουν κατά το συμφέρον της εταιρίας όπως αυτοί το αντιλαμβάνονται, αλλιώς δεν εξηγείται.

Αποσυνδεδεμένος Giorgos_I

  • Master
  • ****
  • Μηνύματα: 14987
  • Planet or Plastic ?
    • Προφίλ
Απ: Baselworld,καποτε και σημερα
« Απάντηση #6 στις: Μάιος 19, 2019, 20:11:54 μμ »
Η παρουσία σε μια έκθεση, τροφίμων-ποτών-ηλεκτρικών συσκευών-κοσμημάτων-απορρυπαντικών έχει κάποιους στόχους.

  • Ενημέρωση ύπαρξης και γκάμας προϊόντων.
  • Επιβεβαίωση συνεργασιών-Υπάρχουμε - Κάνατε καλή επιλογή αν έχετε προϊόντα μας
  • Ανάπτυξη εργασιών, με νέους συνεργάτες.
Με αυτό το τρίπτυχο, οι εταιρείες συμμετέχουν στις εκθέσεις , διεθνείς ή μη.


Αν κάποιοι αισθάνονονται "πίεση", είτε οικονομική, είτε ανταγωνισμού, πιθανόν να προφασίζονται "διπλωματικές ασθένειες".

Πάντως μια έκθεση γενικά, έχει πάντα θετική αποτίμηση στα πεπραγμένα, εκτός αν είναι σε λάθος χρονικό, ή γεωγραφικό πλαίσιο.

Το να μην συμμετέχεις στις βασικές εκθέσεις του χώρου σου, και θεωρητικά στην πιο αναμενόμενη, ή υπάρχει σοβαρός λόγος, ή έγινε κάποιο φάουλ. Θα φανεί στην επόμενη.




Ο σιωπών συναινεί.

Του Ξέρξου γράψαντος ''πέμψον τά όπλα'' αντέγραψε, "μολών λαβέ".

The only difference between men and boys is the price of the toys.