Καλημέρα σας. Χθές μου τηλεφώνησαν από το καταστημα tempus , και ενημέρωσαν πως το ρολόι μου έχει επιστρέψει από την Αθήνα , χωρίς εγγραφη τεχνική εκτίμηση από το service (όπως και ήταν αναμενόμενο ) .Ενημέρωσαν επίσης πως το ρολόι δουλεύει κανονικά ,χωρίς να "χάνει" ή να σταματά!!!!!!!!!!. Δεν έχω σαφή απάντηση στο πως ένα ρολόι που "φτάνει" σε κατάστημα για αλλαγή μπαταρίας ,καταλήγει από την μία να χρειάζεται 1000€ για επισκευή , και από την άλλη να δουλεύει κανονικά.Δηλαδή εάν κάποιος είναι λίγο χαλαρός στο θέμα των χρημάτων , το ποσό που ζητήθηκε που ακριβώς θα μοιραζόταν δεν ξέρω.Μου είπαν πως η εταιρία τους πρότεινε μάλλον αλλαγή μηχανισμού, πράγμα που το βρίσκω τελείως παράλογο.Θα ήθελα να ενημερώσω τα μέλη και τους επισκέπτες εδώ , πως από στο official site της Omega , υπάρχει τιμοκατάλογος προτεινόμενων τιμών για την συντήρηση των ωρολογίων της εταιρίας. Public Price ,τελική δηλαδή τιμή για ρολόγια σαν το δικό μου, για complete maintenance service η εταιρία δίνει προτεινόμενη τιμή 350 €.Το αναφέρω , μήπως υπάρχουν τέτοιου τύπου τιμοκατάλογοι και σε άλλες εταιρίες ώστε να υπάρχει κάτι να να συγκρίνετε με αυτά που σας λένε.Πρέπει τέλος να πω πως , η κυρία που αρχικά ανέλαβε να αλλάξει την μπαταρία ,προς τιμή της , παραδέχτηκε πως όλα έγιναν όπως τα θυμάμαι (τα περιγράφω στο αρχικό μήνυμα ), και προκειμένου να μείνω ευχαριστημένος με το κατάστημα , αναλαβμάνει να δώσει το ρολόι σε δικό τους τεχνήτη για τελικό έλεγχο , χωρίς επιβαρυνση για εμένα,΄κάτι που δέχτηκα.Είμαι σε αναμονή για την παραλαβή του ρολογιου μου , ελπίζω χωρίς άλλη έκπληξη.Από ότι έχω καταλάβει και από άλλα μηνύματα που έχω διαβάσει εδώ, η συνεννόηση μεταξύ των μητρικών εταιριών , των κατα τόπους service και των τελικών λιανοπωλητών , απλά δεν υπάρχει .Χρειάζεται αρκετό ψάξιμο και πολύ προσοχή από όλους σας (μας).Ευχαριστώ για την φιλοξενία και την υποστήριξη.