Φίλε sagias το ρητό "οσο πιο πολύπλοκο τόσο πιο επιρρεπες για βλάβη"...Αυτό το ξέρει η ρολεξ και εφαρμόζει απλές και αξιόπιστες λύσεις, όχι όμως ότι δεν βγάζουν θεματακια...Η ομεγκα ναι, τεχνολογικα έχει ανώτερο μηχανισμό αλλα κι αυτό δεν λεει κατι..Και οι mercedes στον χώρο του αυτοκινήτου πρωτοπορεί σε συστήματα ασφαλείας αλλά σε βλάβες είναι στην πρωτη 5αδα..Και στο τέλος (αφού χτικιασουμε) καταλήγουμε να πούμε αν ένα ρολόι (ή ένα αυτοκίνητο) είναι καλό έχοντας σαν βασικό κριτήριο το πόσο εύκολη μου κάνει την ζωή μου...Δεν ξέρω αν το ομεγκα στην σκληρή χρήση θα παραδώσει πνεύμα αλλά το coaxial, δεν ξερω γιατί, αλλά το ψιλοφοβαμαι, ίδιως τα παλιά 2500 που κουμπωνε από πανω...Να παραλληλίσω με τον boxer της bmw 1200gs (μετα 1250), μια διάταξη μηχανής ενός αιώνα, η οποία σταδιακά έφτασε εδώ που είναι, ένα παράδειγμα που με παραπέμπει στους δεινόσαυρους της ρολεξ..
Όταν το κλασπ του μπρασελέ του seamaster (γεγονός πραγματικό σε έναν κολλητο) μπλοκάρει και δεν ανοίγει ούτε με την επέμβαση τεχνικών και για να αφαιρεθεί απ' τον καρπό του κατόχου πρέπει να αφαιρεθούν τα λινκ και φυσικά η εταιρεία να μην αναγνωρίζει το λάθος της τότε για ποια ποιότητα κατασκευής να μιλήσω;; Ενώ φοράς αυτό της Ρ και βλέπεις το χάσμα...
Όσον αφορά τα patek, ap, lange και λοιπές ΥΩ αυτές απευθύνονται σε φλώρο-κοινο και ξέρουν απεξαρχης πως θα ναι παρανοϊκά αδιανόητο οι κάτοχοι τους να τα υποβάλλουν σε αντίξοες συνθήκες οπότε σου λέει ας σπάσω το κεφάλι μου να φτιάξω πολυπλοκότητες οι οποίες στην ουσία είναι άχρηστες απλά για να δείξω ότι απλά μπορώ...Οκ, κι αυτό κομμάτι της ωρολογοποιίας είναι και είναι σεβαστό..