Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - actus

Σελίδες: [1] 2 3 ... 35
1
Συζήτηση για ρολόγια / Απ: Ποια είναι?
« στις: Μάιος 17, 2020, 21:24:16 μμ »

2
Γιώργο συγχαρητήρια για το εξαιρετικό θέμα! Το precision timekeeping είναι από τα πιο ενδιαφέροντα κομμάτια της ωρολογοποιίας, ειδικά για όσους είναι πιο technically minded. Ελπίζω να μη χαλάω το θέμα προτείνοντας σε όσους ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν την παρακάτω διάλεξη του Jack Forster στο Horological Society of New York:

https://youtu.be/UM1cRP2JWNk

και σε όσους αντέχουν ακόμη πιο hardcore μαθήματα ωρολογοποιίας τη διάλεξη του Roger Smith, στην οποία, μεταξύ άλλων, επιχειρηματολογεί και γιατί ένα καλό escapement δε χρειάζεται υψηλή συχνότητα για να διατηρεί καλή χρονομετρία.

Γιώργο απίθανο θέμα. Και ωραίες πληροφορίες.
Το κάνω κιεγώ με το Planet Ocean. Θα βάλω το F91 δίπλα να μετράμε πόσο χάνει.

Μία μόνο παρατήρηση, υπάρχουν μηχανισμοί που λαμβάνουν υπόψιν την μείωση της ενέργειας όσο περνάει η ώρα και την ακυρώνουν, δίνοντας σταθερή ενέργεια μέχρι το τέλος. Πχ ο Journe (έχω κόλλημα, τι να κάνουμε) βάζει "Remontoir d’Egalite" που στην ουσία είναι ένα δεύτερο mainspring, μικρότερο, το οποίο φορτιζει πλήρως κάθε λεπτό από το βασικό spring. Οπότε η κίνηση στους δείκτες έρχεται πάντα από ένα πλήρως φορτισμένο ελατήριο.

Το πρόβλημα αυτό (isochronism) της μειούμενης ροπής του mainspring καθώς ξετυλίγεται είναι από τα πιο μεγάλα στον τομέα της ωρολογοποιίας που ονομάζουμε precision timekeeping. Έχουν εμφανιστεί διάφορα constant-force escapements ανά καιρούς, ένα από αυτά είναι το remontoir d’ égalité που χρησιμοποιεί ο Φρανσουά Πωλ, ένα άλλο είναι το πολύ καινοτόμο constant escapement που παρουσίασε πριν μερικά χρόνια η GP. Το πιο γνωστό απ’ όλα νομίζω πως είναι το λεγόμενο fusée and chain.

3
Βιβλιοθήκη (άρθρα - παρουσιάσεις) / Απ: Zenith sporto 28800
« στις: Φεβρουάριος 24, 2020, 18:32:52 μμ »
Μεγεια Αλέξανδρε! :) Καλοφόρετα για όσο αντέξουν :D Το μπλε ειδικά πολύ όμορφο!

4
Φωτογραφιες-Video / Απ: Σήμερα φόρεσα.....
« στις: Φεβρουάριος 19, 2020, 23:27:45 μμ »
Καλημέρα και από εδώ!


Ωραίος! Καινούργιο;

5
Ιαπωνικές εταιρείες / Απ: CASIO
« στις: Φεβρουάριος 11, 2020, 00:58:09 πμ »
Στην ουσία, είναι ένα κύκλωμα, σταθμισμένο, και σε συγκεκριμένη τάση, δίνουν έναν παλμό. Μεταβάλεται η τάση, αλλάζει ο παλμός.

Λόγω χρόνου και ίσως ρύπων, η κίνησή σου, αν και αναλογική, ΔΕΝ θα έχει και αναλογική / αντίστοιχη μεταβολή στην τάση.

1/8 δεξιά, μπορεί να σου δίνει Χ, τα 2/8 δεξιά, δεν είναι σίγουροο ότι θα σου δίνουν 2Χ.

Ειναι θέμα επιφανειών, ροοστάτης είναι στην ουσία, μεταβλητή αντίσταση δηλαδή.

Τα ξαναδιάβασα και ξαναλέω, ο παλμός δεν μεταβάλλεται με την τάση και το trimmer δεν είναι ροοστάτης, είναι μεταβλητός πυκνωτής. :)

6
Ιαπωνικές εταιρείες / Απ: CASIO
« στις: Φεβρουάριος 11, 2020, 00:07:33 πμ »
Θα στεναχωρήσω λίγο το Γιώργο αλλά αν η τάση της μπαταρίας είναι πάνω από ένα κάτω φράγμα και το ρολόι λειτουργεί, η τιμή της δεν επηρεάζει τη χρονομετρία. Αλλιώς στη ζωή της μπαταρίας θα έπρεπε να ρεγουλάρουμε το ρολόι για να κρατάει σταθερή χρονομετρία, κάτι που προφανώς δεν ισχύει. Η συχνότητα ταλάντωσης του κρυστάλλου είναι αποτέλεσμα των φυσικών χαρακτηριστικών του, όχι της τάσης που εφαρμόζεται στα άκρα του (αυτό που λέμε ιδιοσυχνότητα). Το trimmer αυτό στην πραγματικότητα είναι μεταβλητός πυκνωτής (όχι ροοστάτης) και αυτό που αλλάζει είναι η χωρητικότητα του κυκλώματος, το οποίο είναι ουσιαστικά ένας ταλαντωτής. Με αυτόν τον τρόπο αλλάζουμε τη συχνότητα ταλάντωσης του κυκλώματος και όχι του ίδιου του κρυστάλλου. ;)

7
Βιβλιοθήκη (άρθρα - παρουσιάσεις) / Απ: Seiko Monaco (ref:7016.5001)
« στις: Φεβρουάριος 10, 2020, 02:07:48 πμ »
Πολύ όμορφο και ιδιαίτερο, να το χαρείς! :)

8
Φωτογραφιες-Video / Απ: Φωτογραφίες μας....
« στις: Φεβρουάριος 10, 2020, 02:00:48 πμ »
Το ρολόι υποτίθεται ότι είναι αυτό



Πολλά είναι μαντάρα, τα είπε ο Γιώργος, εγώ θα προσθέσω δυο. Το πρώτο είναι η ποιότητα του engraving στο rehaut, είναι πολύ έντονο στη μούφα. Το δεύτερο και πολύ εύκολο για να ξεχωρίζετε τα post-Zenith Daytona. Στους 4030 και 4130 τα πινιόν στις 3 και στις 6 δεν είναι σε απόλυτη ευθυγράμμιση με τις ώρες, δεν πέφτουν δηλαδή πάνω στη νοητή ευθεία που ενώνει το cannon pinion με την 3η και την 9η ώρα, αλλά λίγο πιο πάνω. Μόνο οι καλύτερες μούφες είναι πίστες σε αυτό, οπότε να είναι το πρώτο πράγμα που κοιτάτε.

9
Το νεο μου ρολοι-reviews / Απ: Νέες αφίξεις...
« στις: Φεβρουάριος 04, 2020, 21:34:52 μμ »
Επιτέλους ήρθε!!!



Ωραίος! Πανέμορφο! Να το χαρείς! :)

10
Free talk / Απ: Διαβάζω δύο σημερινές ειδήσεις...
« στις: Φεβρουάριος 04, 2020, 01:04:38 πμ »
Και για να το ελαφρύνω λίγο, δεν είναι όλοι Rolex ;D

So what I will do is give you my best written description of what this absolutely extraordinary automated system looks like. There are two 12,000 cubic meter vaults, spliced by a network of rails totaling 1.5 kilometers, transporting over 2,800 trays of components per hour between the 60,000 storage compartments and the workshops upstairs. The view is straight out of Star Wars, minus the 1970s camp. This is efficiency defined.

Once someone within the workshops above requests a component, this incredible system takes just 6-8 minutes to retrieve it and deliver it to their work station. I remember when I was in undergraduate business school, our supply chain professional proclaimed Wal-Mart to be the model of professional logistics. I would almost guarantee you he said that because he'd never been to Rolex Plans-les-Ouates.

11
Free talk / Απ: Διαβάζω δύο σημερινές ειδήσεις...
« στις: Φεβρουάριος 04, 2020, 00:59:38 πμ »
Αν η Αμαζόνα, ή οιαδήποτε άλλη εταιρία, βασίζεται σήμερα, στην ανθρώπινη ανεύρεση / συλλογή / συσκευασία, μου φαίνεται προτωφανές, και δυσκολεύομαι να το πιστέψω.

Κι όμως Γιώργο, βασίζεται κυρίως σε ανθρώπινο δυναμικό. Παραθέτω από άρθρο του Verge που δημοσιεύτηκε πριν 9 μήνες.

The future of Amazon’s logistics network will undoubtedly involve artificial intelligence and robotics, but it’s an open question at what point AI-powered machines will be doing a majority of the work. According to Scott Anderson, the company’s director of robotics fulfillment, the point at which an Amazon warehouse is fully, end-to-end automated is at least 10 years away.

[...]

According to Reuters, Amazon has 110 warehouses in the US, 45 sorting centers, and roughly 50 delivery stations, all of which employ more than 125,000 full-time warehouse workers. But only a fraction of the overall labor is performed by robots. Right now, robots are simply too imprecise and clumsy and require too much training to be deployed on factory floors outside very narrow use cases.

[...]

“In the current form, the technology is very limited. The technology is very far from the fully automated workstation that we would need,” Anderson told Reuters, which toured an Amazon warehouse in Baltimore earlier today.

12
Ιταλικές εταιρείες / Απ: Panerai
« στις: Φεβρουάριος 01, 2020, 13:42:20 μμ »
Ναι, το 683 κοιτούσα:

Είναι από τα αγαπημένα μου, αλλά ίσως να μην είναι η καλύτερη επιλογή για πρώτο πανέρι. Περιμένω να δω τα 44αρια που σκέφτεσαι.

13
Ιταλικές εταιρείες / Απ: Panerai
« στις: Φεβρουάριος 01, 2020, 12:35:38 μμ »
Σπύρο δεν έχω αξιωθεί να πάω να δοκιμάσω τη 44άρα κάσα ακόμα. Γιαυτό κρατήθηκα και δεν πήρα αυτό που λέγαμε στα 42 γιατί μου αρέσουν πολύ περοισσότερο κάποια 44άρια. Καλημέρα!

Submersible; :o

14
Το νεο μου ρολοι-reviews / Απ: Νέες αφίξεις...
« στις: Ιανουάριος 31, 2020, 19:08:52 μμ »
Μεγεια σου Αλέξανδρε! Καλοφόρετο :)

15
Ελβετικές εταιρείες / Απ: Rolex
« στις: Ιανουάριος 30, 2020, 17:21:13 μμ »
Σ' αυτό βασίστηκαν που πουλήθηκε το Νοέμβρη για 412,500 ελβετικά φράγκα. Είναι 6263 με Paul Newman καντράν σε χειρότερη κατάσταση αλλά από τον αρχικό του ιδιοκτήτη (πολύ σημαντικό αυτό για όσους ξέρουν τι μαϊμουδιές έγιναν με τα Daytona τη δεκαετία του '90).

Σελίδες: [1] 2 3 ... 35